Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Geedee's "in 2012 is alles beter" moestuin.


geedee

Aanbevolen berichten

De dropplant (Agastache foeniculum) is een muntachtig kruid waarvan de bladeren naar anijs smaken. De geur doet echter aan de smaak van drop denken.

 

Deze plant dient niet verward te worden met de zoethoutplant (Glycyrrhiza glabra) die gebruikt wordt om drop te maken. De bladeren van de dropplant lijken op de bladeren van de Hybrid Monarda, maar deze plant heeft een rode bloem en de dropplant heeft een blauw/paarse bloem.

 

De Apache indianen gebruikten deze plant al als geneesmiddel.

 

uit wiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lekker inrichten vind ik wel leuk...hoewel het er nu nogal chaotisch uitziet...maar wat een ruimte!!

 

T.o.v mn oud kasje een groot verschil...kan met de kruiwagen naar binnen bij deze

Wel makkelijk om de overwinterende geraniums die ik moet oppotten in een keer over te brengen

 

img091524511330675308.JPG

 

Staat nog een hele portie geraniums en bellenplanten in de kelder...die ga ik vandaag maar eens naar boven halen en tot leven wekken

 

 

Verder beginnen in de tuin ook de plantjes al weer zichtbaar te worden..Het wordt LENTE!!

 

img091946311330675232.JPG

 

Dit naamkaartje had trouwens een goede stift te pakken...kan het na al die sneeuw nog steeds lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...