Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb even zitten kijken -niet dat ik daar in de buurt woon- maar wat zijn Maulbeere voor een bessensoort?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Heb net via marktplaats bij iemand fruitbomen/struiken overgenomen oa ook cranberry early black (voor euro per plantje)....

kijkl dat klinkt leuk heb je nog een link of was diegene uitverkocht na jouw aankopen

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja hoor, dit is haar marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/569818926

Sommmige soorten zijn alwel op, zoals de junibes wou ik toen en die waren al weg, heb wel nog een klein stekje van ze mee gekregen (opgestuurd).. Verder geweldige planten qua grootte enz al (40/50cm? gok ), heb net foto's gemaakt maar nog geen tijd gehad die op de pc te zetten, dus als je daar interesse naar hebt zal ik dat straks nog even doen..

Je kon volgens mij zo'n 10 planten in een "klein" pakket post uitkiezen of anders werd het 12 euro nog iets.. Heb zelf twee vijgen, twee rode kruisbessen, twee bosbessen, een blauwe druif en twee mini kiwi planten overgenomen en dan nog vier cranberry (de grotere potten waren volgens mij niet te versturen, maar kan me wel voorstellen als de planten ook stukje groter zijn )..

In ieder geval leuk contact gehad, erg snel afgehandeld/verstuurd en perfect/netjes verpakt.. Planten zaten allemaal "ingepakt" de kluit/wortels, met beschrijvingen/planten kaartjes er bij. bij mij waren de potten er af gehaald omdat ik dan vier cranberry's er bij kon ipv drie en dan "binnen" 6,75 verzendkosten kwam.

Geplaatst:

Oke dat is Irma en haar vader de kweker, ik ken ze en ze leveren super ook echt kwaliteit,

ik moest lachen om de junibes want daarvan heb ik de laatste gekocht bij hun.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

paar weken terug? oke hihi dan was jij die persoon die net eerder was.. Maarjah heb nog een stekje gekregen er van, wordt vanzelf groot

Geplaatst:

Action snoeisnaar, maart 2012 gekocht. Vanaf mei tot nu kwijt. Lag ergens, buiten, al die tijd in weer en wind. Vandaag gevonden.

Even schoongemaakt met een schuursponsje, laten drogen, en ingevet met wat olijfolie (extra virgine, maar dat zal niet uitmaken).

Zo ziet ie er nu uit:

img2128k17471343224472.JPG

Verweerd, maar nog steeds prima bruikbaar voor het lichtere werk. Er zijn vast veel betere, maar deze is voor mij genoeg, ik heb geen wilgen die geknot moeten worden ...

Prima ding dus, en dat voor 1,29 (aanbiedingen-voor-de-moestuin-2012-t3495-260.html?hilit=action snoeischaar#p84096)

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Bij de Gamma is de potgrond in de aanbieding. Misschien is dat wat te laat voor dit seizoen maar als je hem ergens 'kwijt' kunt misschien de moeite waard om alvast een voorraadje voor volgend jaar in te slaan. Deze week betaal je voor vijf zakken de prijs van drie zodat je voor bijvoorbeeld 5 zakken potgrond van 40 liter nu 8,97 euro betaalt i.p.v. 14,95 euro.

Aanbieding geldt alleen voor pashouders en een bon is niet nodig .

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

@Henkg:

Het kost niks, maar het is ook niks. Het is echt een brol. Het ding knipt nauwelijks iets en dan ook nog veel te zwaar. Het is ook zo stuk. Breekt dan gewoon in twee stukken. Mijn advies: nooit kopen.

Geplaatst:

Bij de action van de week gevonden.

- Flextubes. Handig om geoogste producten/onkruid/aarde of wat dan ook in te bewaren.

30253j6.jpg

- Sorteerbak. Zeeer handig voor zaden etc! Aan zowel de onderkant als de bovenkant te gebruiken.

1ihk4w.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

ladenkastje van Blokker: 4 laden voor eur 12,50

fijn voor de bollen en als ze eruit zijn voor dahlia's op een bedje van turfmolm

Geplaatst:
voor mensen met weinig ruimte is dit wel een leuke koude kas:

Ziet er leuk uit.

socker-plantenkas__0129855_PE283948_S4.JPG

Maar wel voor mensen met heel weinig ruimte als je dat kopje er naast ziet staan.

socker-plantenkas__0177257_PE296371_S4.JPG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Haha hij is idd niet groot! 22 bij 44 en 35 hoog. Misschien leuk voor wat sla en daarna voor cherry tomaatjes? Ik wilde eerst komkommer er in doen, maar wordt wel erg krap denk ik. Dan zullen de bladeren het zonlicht tegen houden.

Geplaatst:

Door de geringe luchtinhoud wordt het in dit kasje, op het moment dat de zon gaat schijnen, direct 50 gr.

Ik kan géén reden bedenken waarom je dit zou willen kopen.

met vriendelijke groet, Rubo

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...