Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Jorieke en Allemaal,

Ik ben echt reuze benieuwd naar de dag, en mijn Bert mijn man wil toch wel graag mee. Die staat nog niet op de lijst.

Eindelijk straks eens zien wat er achter de antwoorden en de berichtjes zit.

Geplaatst:

'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom

Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html

en hier: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html

Al een leuke lijst, niet dan?

- Jeanne-gordijn + man

- Appelvrouw + dochter

- Dick

- greetje11

- Thessa

- Jorg

- Simone

- Helly + partner en misschien zoon

- Kruidje

- Eva + zus

- Persica

- Bit

- Lisa + vriend

- Geedee

- RvO

- Dennis29 + moeder

- Margareth + Stefan

- Chaotik

- Marieke

- Jos

- (aardbei)Jim

- jootje

- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van

- Heylane

- HilkyW (?)

- Marian J

- Joke81 + man+ kindjes

- Harmony & Harry

- Henk + Thea

- BonnieF

- Jasmin

- Renate + man

- Sovreze

- Goudsbloem

- Claudia en Kostas

Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM.

Hier 2 kaartjes ter verduidelijking:

kaartje79011336634325.jpg

Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij

Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.

Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor.

Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald

Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland, en daar kom je via de Aaltenseweg. Bij de paarse pijl. Tussen Aaltenseweg nummer 3 en 4 in. Maar je zult daar dan al wel iets zien (moeten nog even iets maken ter herkenning, maar auto's zie je dan ook al staan als je later komt).

kaartje299111336634328.jpg

Duidelijk? Nog vragen?

Geplaatst:

Hoi Jorieke en iedereen die op 20 mei naar Jorieke gaat,

Op de valreep voor 20 mei en ik heb niets te ruilen maar zou t wel erg leuk vinden om te komen naar de moestuindag, jullie te leren kennen en gezichten te hebben bij t lezen van al jullie berichten en tips.

(en ik ben er van overtuigd dat m'n man ook mee wil).

hartstikke leuk om te lezen dat er zoveel mensen komen uit alle hoeken van Nederland (en nog verder).

uiteraard zullen we wel voor wat lekkers en zo zorgen.

Groetjes Claudia

(en Kostas)

Geplaatst:

Helaas, voor mij blijven jullie voorlopig namen met zelfbedachte figuren/gezichten erbij . Lift had ik kunnen krijgen, vrij helaas niet. Vandaag laatste kans om dienst te ruilen niet gelukt, volgende keer vraag ik een vakantiedag aan!

Geplaatst:

Nee niemand, had nog hemelvaartsdag werken in de aanbieding, helaas geen gegadigden. Afgelopen weekend zelf diensten ingevuld voor zieke collega, en als je dan zelf eens wat wil....Ach zo zal het overal wel wat zijn, heb een léuke job, dat wel . Tot volgend jaar, Jeanne

Geplaatst:

Ik moet me helaas afmelden voor as zondag. Mijn team heeft te weinig spelers en er is me gevraagd of ik toch echt niet kan. Ik kan ze dus niet in de steek laten, zeker ook omdat andere (reserve spelers) wat meer legitieme redenen hebben om afwezig te zijn (vader geworden / 2e keer examen).

Jammer want het was vorig jaar super gezellig en had graag de nieuwe gezichten ontmoet.

Geplaatst:

wat ontzettend jammer dat jullie niet komen! ik had jullie graag willen ontmoeten....

ik hoop dat er niet meer mensen afzeggen!

Geplaatst:

'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom

Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html

en hier: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html

Al een leuke lijst, niet dan?

- Jeanne-gordijn + man

- Appelvrouw + dochter

- Dick

- greetje11

- Thessa

- Simone

- Helly + partner en misschien zoon

- Kruidje

- Eva + zus

- Persica

- Bit

- Lisa + vriend

- Geedee

- RvO

- Dennis29 + moeder

- Margareth + Stefan

- Chaotik

- Marieke

- Jos

- (aardbei)Jim

- jootje

- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van

- Heylane

- HilkyW (?)

- Marian J

- Joke81 + man+ kindjes

- Henk + Thea

- BonnieF

- Jasmin

- Renate + man

- Sovreze

- Goudsbloem

- Claudia en Kostas

Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM.

Hier 2 kaartjes ter verduidelijking:

kaartje79011336634325.jpg

Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij

Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.

Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor.

Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald

Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland, en daar kom je via de Aaltenseweg. Bij de paarse pijl. Tussen Aaltenseweg nummer 3 en 4 in. Maar je zult daar dan al wel iets zien (moeten nog even iets maken ter herkenning, maar auto's zie je dan ook al staan als je later komt).

kaartje299111336634328.jpg

Duidelijk? Nog vragen?

Geplaatst:

he allemaal,

mijn vriendin gaat niet mee maar man lief en kids wel

ik heb er zin in !!

morgen de taart bakken zaterdag met marsepein opmaken en de stekkies klaar zetten en dan......een wereld reis voor ons

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

Hier wat (overbelichte ) foto's van de achter ingang, we zetten (nog wat meer dan 2...) oranje 'pionnen' neer, zodat je ziet waar de ingang is

foto01271901337328083.jpgfoto01046941337328127.jpg

We hebben een baan gras gemaaid, waar je kunt rijden. Als iedereen nou zijn/haar auto rechts van die strook wil zetten? Dus wel in het gras, maar niet aan de linkerkant? Dan houden we de schade beperkt (het gras kon nog net niet worden gemaaid en gehooid... dus we hebben het meeste laten staan)

We moeten de taken hier nog even verdelen, maar 1 van ons staat ook wel bij die achter ingang.

foto01454551337328133.jpgfoto01624761337328139.jpg

Geplaatst:

Ps. Ik zou bonbons meenemen, dus: wie bonbons wil : tussen 3 en 5 zijn er zat bonbons.

En nou hoop ik maar dat Jet rond die tijd er ook is ( ik krijg wat van haar en ik neem wat voor haar mee. En RvO ?

Ik heb deze tijd gekozen vanwege Geedee

En Jorieke ? Dat groen ( is dat echt gras ? ) ziet er niet zo erg prada- bestendig uit toch ?

Geplaatst:

Wij gaan ook wat later weg door dat Geedee wat later komt, wel voor de lunch anders zou ik het bijna voor niets gemaakt hebben, maar Bit ben dol op bonbons, aan de lijn denken we dan maar een keertje niet en bonbons smaken op elk tijdstip

Geplaatst:

Hahahaha.....dat dacht ik ook al, dat Bit "iets" met bonbons doet......

En dat hoop ik ook, want dan zijn ze vast heel erg lekker. Ooit, heel lang geleden had ik een vriendje wiens ouders een mini fabriekje achter het huis hadden waar ze bonbons maakten......nooit meer bonbons gegeten die lekkerder waren dan die!

Geplaatst:

Helaas.

Ik moet afzeggen.

Lig met griepje op bed.

Zaadjes die ik het beloofd doe ik volgende week op de post.

Ik neem nog contact op met deze en gene.

Groet, RvO

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...