Geplaatst: 6 februari 201511 j Zo dat ziet er tenminste als échte sneeuw uit bij jullie... Hier hebben we alleen maar een laagje voor de sier... zodat ze erover kunnen klagen... Iggy Pup echt superleuk en Mudi heeft zo te zien ook wel sneeuwfun... Wel grappig dat verplichte sneeuwscheppen... dan zie je je buren ook nog eens in de winter. Hier schept niemand zn stoepje schoon...
Geplaatst: 6 februari 201511 j Hier ook sneeuw deze ochtend, al was het echt poedersneeuw. Toen ik buiten kwam dacht ik euh? heeft de gemeente hier in de straat zout gestrooid? Even voelen maar toen de korrels smolten dacht ik nope dat is geen zout Onderweg naar het werk (zo'n 450 meter) zeker 3 mensen hetzelfde zien doen
Geplaatst: 24 februari 201511 j Tja, 'korrelhagel' is geen sneeuw, maar er is geen topic over korrelhagel (en ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar volgens het KNMI is het toch echt 'iets').Ik werd gisteren overvallen door een flinke korrelhagel-bui En was net de varkens aan het voeren. Geen mogelijkheid tot schuilen daar achterop het land, en echt nat word je er toch niet van. Dat dachten de varkens ook: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 maart 201511 j het sneeuwt hier. hele grote dikke vlokken. ik was juist zo blij met het mooie weer de afgelopen dagen.
Geplaatst: 3 maart 201511 j Ja, raar gevoel he Loes? Het sneeuwt en het hagelt en het regent en de zon schijnt. Het lijkt al bijna april.
Geplaatst: 24 november 201510 j Je kunt het amper sneeuw noemen, maar er vielen hier toch echt witte kledders naar beneden net. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 november 201510 j Korrelhagel moest ik opzoeken, had er nog nooit van gehoord. Afgelopen zondag was ik lekker in de tuin bezig toen ik een pak korrelhagel op mijn dak kreeg. Ik stond gewoon nog in de zon, die scheen laag onder de korrelhagelwolken door. Wel heel mooi effect (van door de deur gezien).
Geplaatst: 24 november 201510 j Auteur Het eerste sneeuwlaagje is gelegd vanavond. Poedersuikersmeltsneeuw. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 november 201510 j Hier alleen nog maar regen, regen en nog meer regen. Ik wil een mooi pak sneeuw!
Geplaatst: 25 november 201510 j Moet morgen naar Wibrin, hoop dat er geen sneeuw ligt want veel smalle wegskes daar. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.