Geplaatst: 28 maart 201312 j Dan wordt dat zeker pas eind aprildat je kan beginnen.Of gaat het vlug weg die sneeuw bij jullie? Wat is dat voor besje op je ....... Misschien een bosaardbeitje????????? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 28 maart 201312 j De seizoenen veranderen hier vreselijk snel, dus over een week of twee zal het waarschijnlijk wel boven de 20 graden zijn, en over een maand of anderhalf al boven de 30. ): Geweldig zo'n lange winter.Heb trouwens geen idee wat dat op mijn plaatje is, vandaar ook dat ik er een foto van heb gemaakt. Ik zag het twee jaar geleden ergens in een bos in Zwitserland.
Geplaatst: 28 maart 201312 j 25 cm! Yep....auto zoeken..... Eerst was alles van laatst weer weggesmolten en zaterdagavond was er niks....zondagochtend...tataaaahh!! Nu is het meeste weer weg en voorspellen ze weer nieuwe sneeuw....IK WIL ZOMER!!!!
Geplaatst: 29 maart 201312 j het sneeuwt in mijn hartsinds de lente op kousevoetjes vertrok naar een ver lando thermometer, stijg, stijg
Geplaatst: 29 maart 201312 j Ook hier sneeuwt het nu voor de tweede dag.Echt veel is het niet, maar we hadden nog sneeuw liggen. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 29 maart 201312 j Bah, weer sneeuw... Nog niet veel, maar het is wel weer wit en het sneeuwt nog steeds. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 maart 201312 j en toen bleek het een nachtmerrie...NEE, REALITEIT!pfffffff hier ook weer sneeuw.niet normaal meer...
Geplaatst: 29 maart 201312 j Gisteren heel de middag en avond sneeuw en vanmorgen vroeg weer is nu gestopt maar ik heb er echt genoeg van .
Geplaatst: 29 maart 201312 j • sneeuw• sneeuw in• sneeuw onder• sneeuwbal• sneeuwbaleffect• sneeuwballen• sneeuwbestendig• sneeuwblind• sneeuwbril• sneeuwbrillen• sneeuwbui• sneeuwbuien• sneeuwd• sneeuwde• sneeuwden• sneeuwen• sneeuwgans• sneeuwgeit• sneeuwhoen• sneeuwhut• sneeuwjacht• sneeuwketting• sneeuwklokje• sneeuwlaag• sneeuwman• sneeuwmannen• sneeuwmeter• sneeuwpanter• sneeuwpanters• sneeuwpop• sneeuwpoppen• sneeuwroller• sneeuwschoen• sneeuwschuiver• sneeuwschuivers• sneeuwscooter• sneeuwstorm• sneeuwstormen• sneeuwsurf• sneeuwsurfen• sneeuwsurft• sneeuwsurfte• sneeuwsurften• sneeuwt• sneeuwuil• sneeuwuilen• sneeuwvlok• sneeuwvlokken• sneeuwwit• sneeuwwitje
Geplaatst: 29 maart 201312 j Het (mot)sneeuwt al weer! Edit 16:45Laat het woordje mot maar weg. Wat een bui.'t Is dat de rommel niet blijft liggen anders zou je denken dat het midwinter was.
Geplaatst: 30 maart 201312 j YES! Maandag mooi weer, 13 graden, zonnetje, lauw groeiwindje uit het zuidzuidwesten
Geplaatst: 30 maart 201312 j Vooralsnog hier in het noorden weer zo'n witte vieze bui en het doet ernstig zijn best om ook nog eens te blijven liggen
Geplaatst: 30 maart 201312 j Auteur Er is hier geen neerslag meer, en de dagen steeds zonniger. Ik wens jullie in het koude noorden en oosten sterkte, ik ga mijn tuinstoel en parasol zoeken.. *o, wat kan ik liegen zeg*... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 maart 201312 j Intussen sneeuwt het terwijl de zon schijnt. (Of schijnt de zon nou terwijl het sneeuwt )
Geplaatst: 30 maart 201312 j 4,5 graden hier.. Wauw! Wordt nog bijna warm > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 30 maart 201312 j Vannacht wordt de klok verzet, YES, kunnen we een uur extra sneeuw schuiven! Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 31 maart 201312 j Het weer is nu toch ook aan het staken.Kijk maar:Dit is nu bij http://www.weeronline.nl Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.