Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer Thessa! Maar er is nog zat tijd hoor..onze gingen eerst ook niet zo best..nu komt er zowaar een bloem

Of het voldoende is?

Mooi vruchtje Jorg..een beetje klein wel.. misschien moet je er een gewichtje aanhangen img639091311339251142.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Bij mij is er dus in iedere geval 1 van de 2 gezaaide, kassiewijlen. Helaas pindakaas. De 2e en nu enige, bloeit dat ie er lust aan heeft, maar niks geen vrucht nog.

Geplaatst:
De bladeren worden wel lelijk, mineervlieg schade, ziet er echt niet uit.Kan ik die er beter afhalen?

Ja, beter van wel Miranda..alle blaadjes eraf halen..gaat die vlieg vanzelf weg..serieus...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Is niets meer aan te doen Randje. Geeft niks. Je hebt nog over toch ?. Weggooien dus die plant. Dikke kans trouwens dat de anderen het ook krijgen nu. Helaas Randje.

Geplaatst:
Ja, beter van wel Miranda..alle blaadjes eraf halen..gaat die vlieg vanzelf weg..serieus...

Om helemaal geen risico meer te lopen beter ook nog alle bloemetjes van je planten weghalen Miranda omdat zich daar nog wat vliegjes kunnen schuil houden. Je ziet het ... Jet en ik hebben het beste met je voor en we zijn echt allebei even serieus hoor !

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Ik vind het jammer dat ik nog geen lid was toen deze wedstrijd begon... Maar! Ik lach iedere keer om jullie! Heerlijk die concurrentie

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Vind je???

Beetje normaal advies krijg je niet eens

't Is dat ik zelf nog een beetje kan nadenken, maar aan die adviezen hier heb je dus gewoon helemaal niets

Maar even serieus, echt serieus dus, kan ik de bladeren die zo lelijk zijn beter weghalen of niet?

Verder is mijn plant prachtig

Precies zoals een winnaar hoort te zijn

Als je met google zoekt, zoals Jorieke schtijft, dan kom je de enige echte winnaar echt heel vaak tegen, duidelijk onderscheidt hij zich van de rest

Geplaatst:
Maar even serieus, echt serieus dus, kan ik de bladeren die zo lelijk zijn beter weghalen of niet?

Ik heb totaaaal geen humor. Zie ook de humor niet in een wedstrijd. Zie helemaal niks. Zie alleen mijn eigen winnaar en de eindstreep. Ik kan je echt heeel serieus advisreren 1: bloemen inderdaad weghalen ( vliegjes komen op die prachtige kleur af ) Dan 2: alle bladeren weghalen. Kan je ook geen lelijke bladeren krijgen. Wel consequent weg blijven plukken.

Ow ja. en veeel water blijven geven.

Geplaatst:

Het eerste vruchtje is nu soort van zichtbaar (dat wil zeggen met geen mogelijkheid op de foto te krijgen, maar het zit er toch echt ).

Hier een foto van de twee grootste planten, ze zitten sinds kort samen in een 18 l pot.

img156234101339602945.JPG

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Bij mij ook 1 mini vruchtje te zien.

( en nee, jullie krijgen géén foto nee )

Geplaatst:

Ik zal proberen of hij het weer een keer wil gaan doen, en dan ook een foto plaatsen, ik zelf vindt dat hij het super goed doet. Ik dief hem wel, en haal zo nu en dan ook wat vruchten weg,zodat hij zijn energie maar in een aantal hoeft te steken. Maar of het goed is,weet ik niet hoor.

ps: Ik maak wel zeker een foto voor ik in September op vakantie ga. Want dan neemt mijn schoondochter het over, een schat van een meid, maar groene vingers totaal niet.

Geplaatst:

Maar ik vindt het wel mooie planten hoor, die paarse gloed over de plant, en ja ik heb een paarse bloem, maar ik was weer eens nieuwsgierig en keek er in, beetje de bloem uit vouwen, en daar was weer een gele bloem, heel apart. maar hij wordt best al groot. Ik haat het dat ik mijn laptop het niet doet, en de foto's niet pakt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...