Gnoef Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Mijn naam is Adrie en ik ben nu zo'n 3 jaar bezig met een moestuin. Ik heb al leuke opbrengsten gehad maar natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis. Vandaar dat ik hier lid ben geworden en zo de hulp van de mede forumleden kan in roepen als het weer eens mis dreigt te gaan.Bijgaand een foto van de moestuin zoals die er bij heeft gestaan. en een kas; Quote
Kruidje Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom Leuk om je foto's te zien! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Rantje Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom!!! Ziet er leuk uit!!!En jaloers op de kas...die wil ik ook!!! Veel leesplezier hierzo Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
geedee Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom!....stond er goed op jouw tuintje Veel plezier hiero Quote
jeanne-heijmans Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 En ik zou ook wel zo'n kas willen,stond er allemaal mooi bij hoor, wat was er mis gegaan en o ja welkom natuurlijk Quote
Simone Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom en veel plezier op dit forum.Mooie foto's Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Bit Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Hoi. Welkom ook. Ziet er allemaal "Makelloos "uit ! Quote
Helly Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Hallo Adrie en welkom op dit forum. Je moestuin(border ) ziet er gezond uit! En zeker een mooie kas We zijn benieuwd naar meer foto's Bit, makelloos? Quote Good things come in small packages
HuubvG Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Welkom, ziet er netjes uit. Veel plezier op het forum en in je tuin en kas. Quote
Gnoef Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Dank allemaal, ik ben ook heel blij met mijn kas, ideaal om vroeg te beginnen met het op kweken. wat was er mis gegaan mijn spruitjes zijn dit jaar helemaal op gevreten door de rupsjes van een wit vlindertje, de aardappelen die ik geoogst had ( zagen er heel mooi uit) vielen na 5 minuten koken als pap uit elkaar. en ook de meloenen deden het niet.Ook de rode kool die op de foto te zien is heeft het niet gehaald, alle kool heeft het bij mij moeilijk. maar de tuinbonen, sperziebonen, tomaten, aardbeien,bietjes, radijs en de knoflook deden het prima. een van de grootste problemen die ik heb ligt aan mijzelf, ik wil altijd te veel bij elkaar zaaien, geef niet genoeg ruimte aan de groente waardoor het te klein blijft. Adrie Quote
Gnoef Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Deze is ook wel leuk, ik ben er ooit een courgette vergeten te oogsten, kwam na de vakantie terug en toen vond ik deze : Quote
Gnoef Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Nog een paar plaatjes van de spullen die in de kas groeiden: Quote
Jorieke123 Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Welkom, ziet er allemaal erg mooi uit! (Zeker nu het zo nat en grijs is buiten) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 En hoe luidt die spreuk op dat bordje aan de wand? Quote
Gnoef Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 En hoe luidt die spreuk op dat bordje aan de wand? A dog is the only onewho love's you morethan he love's himself. Quote
Helly Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Ik zat me ook al af te vragen wat er op dat bordje stond Ergens worden mensen nieuwsgierig als er teksten half te zien zijn. Het ziet er goed uit in je kas. Waar dienen die omgekeerde potjes op stokje voor? Nuttige insecten? Quote Good things come in small packages
Gnoef Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 Ik zat me ook al af te vragen wat er op dat bordje stond Ergens worden mensen nieuwsgierig als er teksten half te zien zijn. Het ziet er goed uit in je kas. Waar dienen die omgekeerde potjes op stokje voor? Nuttige insecten? De potjes dienen er voor dat je jezelf niet in je ogen prikt aan zo'n stok wanneer je tussen de planten bezig bent. Quote
Helly Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 Das idd wel erg slim Quote Good things come in small packages
Heylane Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 welkom en meteen een handige tip die omgekeerde bloempotjes(Ik zat trouwens ook meteen te denken wat die spreuk zou zijn Wat zijn we toch lekker nieuwsgierig met z'n allen) Quote
Frank Houweling Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Een beetje laat maar; welkom op moestuinforum! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Recommended Posts