Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Ja dat is het goede woord..en dan in het Frans: Merde!!

De rattes vanmiddag opgeruimd. De planten, de aardappels laat ik er nog een dagje in.Al mijn planten bekeken en inderdaad overal min of meer tekenen van Phytopthora.

Achter bij de middelvroege en late aardappels ga ik morgen bladeren plukken. Het natte weer is duidelijk de oorzaak, de boel droogt niet op bij mij..het is gewoon vochtig ook als het droog is ( nadeel van de beek)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zonde appelvrouw,van je werk,maar ja wie verwacht dan ook zo'n weer.

Geplaatst:

Wat balen Jet

Klacht geheel gegrond

Geplaatst:

Balen! Erg zuur.

Een schimmel om bang van te worden als je het mij vraagt

Geplaatst:

Ook ik ben bezig mijn aardappel veld te ruimen ivm phytofthra, dat heb je als het bijna constant regent, als het nou maar niet overslaat op de tomaten, in de tunnel ernaast .

Ook de bonen, erwten, peulen willen niet groeien met al die regen, heb er nog ong 500 gezaaid, maar nu overweeg ik die in de tunnel uit te planten.

Omdat het kan.

Geplaatst:

hebben jullie ertegen gespoten? of doen jullie biologisch?

Geplaatst:

Ik heb niets gespoten nee, ik heb wel belachelijk veel aardappels dit jaar..een lesje in matigheid

Geplaatst:

haha

ik kan nu niet meer goed spuiten want die hond van ons die had weer niets te doen dus ging ie mn plantspuit kapot bijten.

Geplaatst:

Wat is het toch rottig als je veel plantjes moet weg gooien Binnenkort ruim 80 aardbeienplantjes weg gooien.. Zijn enkel dragers en is totaal gaan woekeren terwijl ik er wat anders wil hebben.. Maar als nog vind ik weg gooien weer zonde.. stomme ik

Geplaatst:
hebben jullie ertegen gespoten? of doen jullie biologisch?

Ik wou er tegen spuiten, maar toen ik dat moes doen had ik even wat anders aan mn hoofd.

Omdat het kan.

Geplaatst:
Wat is het toch rottig als je veel plantjes moet weg gooien Binnenkort ruim 80 aardbeienplantjes weg gooien.. Zijn enkel dragers en is totaal gaan woekeren terwijl ik er wat anders wil hebben.. Maar als nog vind ik weg gooien weer zonde.. stomme ik

Alle bladeren en uitlopers afknippen....ziet het er netjes uit weer en heb je volgend jaar weer mooi aardbeien eraan

Geplaatst:

Zet je ze toch op Marktplaats, of misschien zijn er hier nog mensen die je er blij mee maakt?

Geplaatst:
Alle bladeren en uitlopers afknippen....ziet het er netjes uit weer en heb je volgend jaar weer mooi aardbeien eraan

Bedankt voor de tip, maar ik wil ze totaal weg Wil alleen nog maar doordragers i.v.m. beperkte ruimte hier. En als ik zie hoe snel m'n doordragers zich stekken... dan hoef ik sowieso niet bang te zijn dat ik te kort kom

Geplaatst:

Ik klaag....alweer, sinds dit topic er is klaag ik wel veel hoor

Ben helemaal home alone....mams heeft een date

Geplaatst:

Zielug!

Niet de boel op stelten zetten nu mams van huis is ...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:

Nou ik zit allemaal dingen te verzinnen

Ga zo maar lekker filmpje kijken

Geplaatst:

Zoek wat er niet klopt/raar is:

tuinadviesroundup.png

Antwoord: Tuinadvies.be die RoundUp als Partner heeft staan

Geplaatst:

Kom net terug van de moestuin....het lijkt wel of iedereen het bijltje er bij neer heeft gegooid. Wat een bende overal, er is geen lol aan. Paar uitzonderingen daargelaten. Jammer, elders ook?

Geplaatst:

Alles is op vakantie, de aardappelplaag verspreid zich snel en op ondergetekende en een enkeling na, heeft iedereen alles nog staan!!! Ik erger me rot!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

als je een echt prettig gestoord bent....

met al die tegenslag en regen speel je lekker met een bakkie thee en mariakaakje, of borrel en wat worst..

gezellig een spelletje:

mens erger je niet!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

ik klaag dat rechterarm dienst weigert. Laat links alles alleen opknappen. Kan weleens lang duren voordat ze weer kunnen samenwerken

Geplaatst:

Vervelend! Als je rechts bent helemaal...

Klacht gegrond!

Geplaatst:

Het is gisteren in mijn rug geschoten gaat wel weer ff duren

Geplaatst:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.