Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:
Waar heb je ze besteld, bij Vreeken?

Ja dat klopt.

Ik mis hier een emo die zichzelf voor t hoofd slaat

Misschien volgend jaar toch maar elders je poters/zaden bestellen, heb je ze waarschijnlijk wel op tijd binnen.

Good things come in small packages

Geplaatst:
Neem van die kleine eetbare pompoenen. Hebben ze nog nut.

Ik mompel nu iets over verspilling.

Waar heb ik eerder iets over verspilling gehoord

Ik zou ook voor de eetbare gaan

Ziet er mooi uit Geedee, jalours!!!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik weet dat het een klaagbaak is, maar jeetje Geedee, wat gaaf! Echt een heel mooi idee. Vind ik leuker dan rozen.

En dan nu het klagen; één van mijn kippen is vanochtend niet meer wakker geworden. Dood dus. Vind ik sneu.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Geede wat een gave boog, waar heb je die gekocht.

Oje zit op het klaagforum.

Ik wil graag maten Heb een zoon die nog al handig is met dit soort dingen.

Moet hij wel tijd hebben natuurlijk.

Geplaatst:

Echt leuk en hardstikke mooi GD

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
bllluuuhhhhh IEDEREEN in mijn straat is in achtertuin hoge bomen, struiken en heggen aan het kappen. en dus kijkt IEDEREEN nu regelrecht mijn tuintje in (alles is hier dicht op elkaar gebouwd)

Ik baal hier echt enorm van, maarja, ik kan er weinig tegen doen. Mijn eigen boompjes zijn helaas nog niet hoog genoeg om de buur-huizen aan het zicht te onttrekken, dat is over een paar jaar pas zover

aardperen of mais planten?

Hihi, nou ik heb al 2 mais plantjes klaar staan Dus die ga ik lekker tegen de schutting aanzetten, en daarna duimen draaien dat het maar snel een hoge plant mag worden.

Mn nectarine zal hopelijk ook weer flink groeien dit seizoen. Alle beetjes helpen.

@geedee. Echt een super idee en een hele mooie boog! helaas heb ik er de ruimte niet voor

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Die boog heeft een handige buurman van betonijzers(van die vierkanten rasters) in elkaar gezet en wilde hem weggooien na een aantal jaar....ik heb gevraagd of hij hem over de schutting(bij mij) wilde weggooien

Die kalebassen hoeven niet over een boog hoor....die groeien overal waar je ze maar overheen wil hebben....was alleen even een voorbeeld hoe snel je het (tijdelijk) dicht kunt hebben...in de winter is alles weer weg.

Geplaatst:

Ik klaag niet snel, maar nu vind ik het wachten toch even niet zo leuk meer. Ik wacht al op een envelop sinds vorige week woensdag, ofwel, ik hoop dat ze hem niet kwijt zijn geraakt bij de post..

Geplaatst:

ik wil klagen over bakker hillegom, krijg elke week 3 x een katalogus toegestuurd en wat nog erger is, elke week ben ik de winnaar van 10.000 eurotjes. zie natuurlijk nooit geen cent. dat is balen

Wilma

Geplaatst:
Takkedag vandaag

Grauw, grijs, nat...

echt? hier was het zonnig en droog

Geplaatst:

Bofbips.... ik zit met een sjachie duffe kop... omdat ik niet in mijn tuintje ben geweest... en het is net zo leuk deze periode ... en een beetje miezeren is geen probleem, maar dat zeikregenen...

Geplaatst:
Waar heb je ze besteld, bij Vreeken?

Ja dat klopt.

Ik mis hier een emo die zichzelf voor t hoofd slaat

Misschien volgend jaar toch maar elders je poters/zaden bestellen, heb je ze waarschijnlijk wel op tijd binnen.

Toevallig kreeg ik ze vandaag binnen, eindelijk. Ik heb daar wel vaker dingen besteld en helaas nog nooit zo lang hoeven wachten. Hopelijk compenseren de pootaardappelen de wachttijd.

Maar je hebt wel een punt wat de aardappelen betreft. Of misschien had ik al in december moeten bestellen? Ik heb geen idee.

Geplaatst:
Takkedag vandaag

Grauw, grijs, nat...

hier Helder, blauw, droog, lente

Geplaatst:

Ik klaag dat ik al weer wakker ben. Ga ik zo wel vroeg naar de tuin. Maar voor de zaterdag es een x kunnen uitslapen zou wel lekker zijn. Lukt me maar niet...... ppfff

Geplaatst:

Ik klaag omdat ik om 22.30 gisteravond gebeld werd dat ik toch echt op zaterdag moet komen werken.

Ik heb de kurk maar weer in de wijnfles geramd en ben gaan slapen.

Nog 1 hap yoghurt en dan naar het werk.

Balen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

dat is pas een rotstreek Bonnie...

ik had de fles leeggezopen en dronken op mn werk aangekomen, puur om dwars te zijn

Geplaatst:

Nou ja, dat ligt er wel een beetje aan in welke tak van sport je werk zit

Ik weet dat dit in de zorg bijvoorbeeld wel vaker voorkomt....ivm ziekmeldingen andere werknemers....kunt moeilijk met een kater een patiënt gaan helpen, en je hebt nu lekker nog een glaasje wijn tegoed vanavond

Ik wil even klagen trouwens dat ik net onderuit ben gegaan omdat ik die stomme slof niet zag staan en pijn aan mn elleboog heb...wilde net nog lekker iets om gaan spitten

Geplaatst:

Ik wil even vertellen dat ik net, samen met vriendlief, de schutting heb geverfd met een verf-spuit-machine van de G*mma

verfspuit.jpg

En klagen, dat wanneer ik nu mijn neus dichtknijp, mn neus aan de binnenkant aan elkaar geplakt blijft zitten.....

-note to myself- volgende keer een mondkapje dragen...

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

tja, dat mondkapje vergeet je de volgende keer écht niet!

Geplaatst:

Net zoals het handen wassen na het oogsten van peper zaadjes he

Geplaatst:
Nou ja, dat ligt er wel een beetje aan in welke tak van sport je werk zit

Ik weet dat dit in de zorg bijvoorbeeld wel vaker voorkomt....ivm ziekmeldingen andere werknemers....kunt moeilijk met een kater een patiënt gaan helpen, en je hebt nu lekker nog een glaasje wijn tegoed vanavond

Ik wil even klagen trouwens dat ik net onderuit ben gegaan omdat ik die stomme slof niet zag staan en pijn aan mn elleboog heb...wilde net nog lekker iets om gaan spitten

Inderdaad werk ik in de zorg (psychiatrie), geen katers op het werk voor mij dus!

Tot overmaat van ramp was het onverwacht rustig dus ik ben om 12.00 weer naar huis gegaan. Maar wel voor "niets" gekomen dus.

Ik ga nu dan ook het glaasje dat ik gisteren niet kon drinken opmaken!

Prut en proost.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Geniet ervan Bonnie!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.