Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:
Ik heb een 10 meter lange oranje slinger gekocht. Daaraan hangen 1m lange sliertjes. Soort oranje hawaï-rokje voor een potvis. En ik ga m ophangen.

omhangen bedoel je toch.......

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik ben wat aangekomen de laatste jaren, maar dan hoef je me nog geen potvis te noemen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Is er iets met voetbal gaande ?????????????

De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique

Geplaatst:

nee joh.....er wordt alleen een oranje balletje opgegooid over groen en geel ergeren!

aan o.a.: het licht gezien hebben via het lampionneplantje

en het nieuwe programma op tv van albert heyn: de jongens tegen de meisjes met een voorspellende helderziende geestdrift!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:
Ik heb een 10 meter lange oranje slinger gekocht. Daaraan hangen 1m lange sliertjes. Soort oranje hawaï-rokje voor een potvis. En ik ga m ophangen.

Leuk, ze hebben hem ook in mijn maat!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

En dan klaag ik op mijn beurt weer over diegene die niet mee doen, o ja het is echt wel veel,vooral in de winkels. Maar we hebben hier een hele grote stenen hond bij de voordeur staan en die heeft vandaag zijn oranje shirt aangekregen, en een grote oranje hoed op gezet. en de oranje voetbal vlag hangt uit Ja wij vinden dat weer super. ook als ze niet ver komen,dan maar weer binnen gehaald.

Geplaatst:

Nou sorry hoor, maar ik zou het wel vreselijk hypocriet van mijzelf vinden als ik opeens oranje vlaggetjes ga hangen etc omdat een sport die toch al overdreven veel aandacht krijgt en teveel geld in om gaat een toernooi speelt waar ik helemaaaaaaal nix mee heb of om geef... Alleen maar om het "meedoen"??? Omdat iedereen het doet??? Dacht het niet zeg... Als andere mensen daar behoefte aan hebben moeten ze het vooral doen maar om nou te gaan klagen over diegenen die daar niet aan meedoen...

Mijn commentaar (en van anderen) ging meer over het feit dat tegenwoordig bij elke poep of scheet men weer de oranjetooi uit de kast haalt... én over de overdreven commercie die zich daar op stort. Niet over de individuele keuzes die mensen daarin maken.

Als jij een stenen hond met een oranje shirt voor de deur wilt hebben, mij best... ben dan alleen wel blij dat je niet tegenover mij woont...

Ik wil ook bonnie best wel in haar Hawaiirokje zien hoor...

Geplaatst:

Beetje saamhorigheidsgevoel kan nooit geen kwaad, al word je wel eens zot van al die reclames!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Ach de meeste reclames zijn hinderlijk

Is het net spannend in je film en dan komt die ellende weer, lijkt ook steeds langer te duren

Ik houd niet van voetbal, mijn moeder ook niet maar toch hebben dat soort oranje wedstrijden wel wat.

Hier in de buurt zijn er mensen met heel veel, wat minder en helemaal niks.

Wij doen ook niet echt iets hoor... zo'n finale is zó telleurstellend

Jeanne, maak eens een foto van je hond?

Geplaatst:

En Erny als ik tegen over jou zou wonen, wat kan je er dan aan doen? je kan je ergeren,maar je zou het ook een beetje leuk kunnen vinden. Daarom is dit ook de klaagbaak, je mag alles zeggen, mijn man is een sport fanaat , en als we winnen met iedere wedstrijd op zich, en de auto's komen toeterend door de straat vinden wij het leuk. maar ja ieder mens is anders [gelukkig]

Geplaatst:

Ik klaag over het oranje gehalte van de klaagbaak

Het wordt tijd voor een MTF-oranjekoorts-topic met al jullie raam- voordeur- en straatversiersels....ben benieuwd wie zn moestuin oranje gaat sieren....(en NEE...zo'n mega oranje pompoen á la Frans, telt niet) die mag dan wat mij betreft in "foto van de week"

Ben reuze nieuwsgierig naar de hond van Jeanne

Geplaatst:

Geedee mijn laptop wordt van de week weg gebracht, we kunnen geen foto's plaatsen, volgens ons is ook alles verkeerd gegaan met het proberen van foto's te plaatsen op het forum. anders had ik al meerdere foto's geplaatst, in mijn blog. en onder hoofd topic,maar hij pakt ze gewoon niet,moeten ook opstarten in veilige modes, dus ga niet goed, van de week dus een paar dagen afwezig, maar hopelijk blijft de hond lang aangekleed en dan komt de foto hoor.

Geplaatst:

Hopen dat Erny nog niet langs geweest is en hem de kleren van zijn lijf getrokken heeft

Oranje in de moestuin en geen pompoen...ehhh Worteltjes

Geplaatst:
Geplaatst:

Ik houd niet van voetbal....en gelukkig manlief ook niet! Hier dus ook geen oranje zooi. Maar...vind het wel leuk, al die enthousiaste mensen die de boel oranje versieren! En zal me er niet aan ergeren...ieder zijn ding....ik ben dan weer zo`n muts die met Kerst overal en nergens lichies ophangt. Vind ook niet iedereen even leuk....

Geplaatst:

ik ben het wel een beetje met erny eens.............

oranjekoorts met koninginnedag oke, maar zo commercieel met voetbal........

bij de elfsteden heb je ook dat saamhorigheidsgevoel maar niet zo commercie!

en tuurlijk als mijn buurman, overburen idioot oranjehuisjes maken erger ik me daar ook aan

ik ben sowieso anti-sport!

dat mensen meeleven en zich inleven in oranje oke......maar hebben we nu allemaal die "reklame collectie-items" nodig? den ke het niet!

ik vind sommige reklame's wel erg leuk:

albert heyn en die van grolsch.........

want het ned. volkslied moet wel door de beugel kunnen!die vind ik echt toppie

dus ik zeg.......economisch win-win situatie

en wat oranjekoorts betreft injectie van groen/geel ergeren verplicht stellen!

welk kruid zou hier tegen gewassen zijn???????????

Geplaatst:
Ik klaag over het oranje gehalte van de klaagbaak

Het wordt tijd voor een MTF-oranjekoorts-topic met al jullie raam- voordeur- en straatversiersels....ben benieuwd wie zn moestuin oranje gaat sieren....(en NEE...zo'n mega oranje pompoen á la Frans, telt niet) die mag dan wat mij betreft in "foto van de week"

Ben reuze nieuwsgierig naar de hond van Jeanne

oh dit mag van mij best wel.......

kan ik alle oranjeleden leren kennen!

maar pas op!

die tegenstanders hebben wel sinds kort een geheim wapen in oer-nederlandse grond!

de veenmol!

en als het weer mee zit heb ik tijdens de ek wel een bloeiende goudsbloem!

Geplaatst:

Panem et circenses (brood en spelen) !!!

De mens is niet veel veranderd de laatste 2 millennia...

Geplaatst:

@ Rantje & Jeanne

Scheuren hoeft niet hoor, heb hele scherpe scharen

Maarre... ík ben niet zo agressief... heb nergens gesuggereerd dat ik er "iets" tegen zou willen doen of dat Jeanne haar hondje niet mocht aankleden oid, ageerde alleen tegen het "moeten meedoen met"... Niet tegen de persoonlijke uitingen ervan.

En ach... ik heb mijn "oranje" gordijnen toch meestal dicht (tegen de inkijk) dus zou den hond toch niet hoeven aanschouwen... Maar zoals ik al zei... iedereen mag doen wat ie wil en leuk vindt... alleen mij niet gaan vertellen dat ik er maar aan "mee moet doen...".

Misschien kan je foto van je hond naar iemand opsturen via mail zodat die 'm voor je kan plaatsen?

Edit... zijn tijdens typen al weer wat reacties tussen gekomen...

en nog weer één...

Brood en spelen... helemaal mee eens...

Geplaatst:

Ons huis wordt niet oranje... Maar wij zijn hier wel oranje gestemd hoor! Ik vind het heerlijk als mensen weer eens kunnen praten over wat "wij" gedaan hebben, en hoe we vinden dat "wij" ervoor staan. Nederland is al zo verdeeld (politiek gezien bijvoorbeeld), dus 3 weken in de twee jaar (tel ik het WK ook even mee) vind ik wel fijn voor de afwisseling!

Maar dat terzijde, ik wil ook even klagen

Eerst in weken geen druppel... Nu de vooruitzichten: regen, regen, regen, regen... Zelfs de 14 daagse voorspelling van weeronline 14 dagen regen! (die wordt geregeld aangepast hoor, dus helemaal depri zal ik er maar niet van worden!)

Waarom kan het niet gewoon ietsjes beter verdeeld???

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:
@ Rantje & Jeanne

Scheuren hoeft niet hoor, heb hele scherpe scharen

En dat weer, terechte klacht hoor...pffff 't is of te droog en veel te warm, of te koud en nat. Maar ik heb nog steeds hoop dat we een betere zomer krijgen dan afgelopen jaar

Geplaatst:

Ik ben bang dat we moeten verhuizen Miranda, als we ander weer willen

Richting de tropen lijkt me wel wat... Elke dag warm én vochtig!

Geplaatst:

Jaaa of gewoon een mooie grote kas maken om het hele huis...maar ja, dan lopen de stroom kosten wel erg hoog op denk ik.

Geplaatst:

Tja... We moeten wat te klagen houden...

Geplaatst:

Ik moet echt heel dringend wat aan mijn berg huiswerk gaan doen nu

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.