Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Die klumps zijn zeker leuk! Ben binnenkort jarig dus wie weet...

Wil graag (alweer) even klagen over het weer, hebben we de tuin eindelijk klaar, kunnen we er niet eens van genieten

Bijna juli en ik ben nog niet over mijn winterdip heen

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Wauw afschuwlijk die klompen met beenwarmer erin gepropt zou verboden moeten worden, zo kom je toch niet buiten

en dat voor de prijs van een flinke zak prachtige zaden of een mooie citrusboom of 2.

(rustig is klaagbaak hier )

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ze zijn ook lelijk, dat maakt ze dus leuk

't Is dat ik niet op klompen kan lopen anders hadden we zelf wel zoiets gemaakt.

Voordeel is natuurlijk wel dat al dat aarde uit de tuin niet in je klompen vallen, worden de geitenwollensokken ook niet vies

Geplaatst:

En ook zulke lekkere zweetvoeten geeft op snik hete dag die wolledingen om je enkels, nuja

of we in dit land ooit nog snikhete dagen krijgen

Ik ben liefst voor blotevoeten.

Mischien is een afgenipte regenlaars met beenwarmer wat voor Jorieke haar toko

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Naast onze garage stonden in het kleine gemeenteplantsoentje tegen een muur grote braamstruiken, doorgroeit met hop, bitterzoet, allerlei prachtige dingen.

Maar buurman verveelt zich en is van het type mens dat denkt: De natuur is prachtig, zolang ik het kan aanharken. Dus heeft lopen klagen bij de gemeente, die het kort en klein hebben gemoterzaagd.

Nu is buurman er met z'n smerige vergif overheen gegaan, en is er van de braamstruiken, hop, bitterzoet, etc. niks meer over. Nee, in plaats daarvan staan er wat sneue sierstruikjes, een bruin geworden bol-conifeer, en meer truttig spul Was in onze buurt ook een nestplaats voor winterkoninkjes en egels

Weet iemand een goed woekerend bramenras? Dan poot ik die lekker als buurman op vakantie is. HAH.

Het ziet er echt niet meer uit, een zwaar verlept Burgertrutten tuintje is het geworden. Met slap hangende struikjes en een stel zielige jonge rododendrons. Bah!

Geplaatst:

Hmmm.... volgens mij zijn er regels over het weghalen van leefruimte van egels....

Maar helaas is het kwaad al geschiedt...

Jammer hoor!

Ik heb nog wel een stekelige woekeraar achter het huisje die heel graag weg mag...

(ps... ik klaag tussendoor nog maar even over hoe koud het is.... brrrr, zometeen winterkleren aan en naar de tuin... )

Geplaatst:
zonder mobiel ben je inderdaad een échte geitenwollensok!

Ik ben nu ook mobiel-loos

En is idd. leuk Hans.. die reacties die je krijgt als je zegt dat je er geen een hebt

Geplaatst:

klaag,klaag.......capucijners opgevreten door de slakken

een van de weinige dingen die ik zonder zout eet! hoe leg ik dit morgen uit aan mijn 3 jarige kleindochter die ze voor haar beppe heeft gezaaid?

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Gewoon dat de slak een feestmaaltje gehad heeft en jullie leuk nog een keer kunnen zaaien

Maar 't is wel balen natuurlijk

Geplaatst:

kom je helpen rantje? morgen?

heb ook nog een kleinzoon is helemaal gek van beestjes...lag op z'n knieeen zaterdag bij de voordeur waar wat vuurwantsen zaten..........vooral die ene dooie kon hij goed bekijken zei hij!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Tsja, vorige week was ik nog bij je in de buurt, zijn naar Aviodrome geweest met school

Geplaatst:

Ik wil even klagen dat alles zo langzaam groeit. Het lijkt wel of het maar niet op gang wil komen. (behalve de vogelmuur, die groeit tegen de klippen op lijkt het wel)

Geplaatst:

nou...niet alles groeit langzaam.

onkruid, die groeit snel!

Geplaatst:

Zoals vogelmuur bijv.

Geplaatst:

Ik klaag dat de klaagbaak een i in het ikoontje heeft en ik er dan geen info op vind...alleen maar geklaag....of staat die i in ikoontje niet voor info?? waar dan wel voor??....mopperdemopperde klaagggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrr

Geplaatst:

Zoals vogelmuur bijv.

opeten!

je kunt het als spinazie bereiden...

Geplaatst:

Ik klaag.........'t zo goed als vakantie....en ik vind dat dus helemaal niet leuk

Onze klas wordt opgesplitst dus nooit meer het zelfde, nu doen we al de hele week allerlei activiteiten...zo gaan we nog zwemmen en dan is het alleen nog boeken inleveren en een keer m'n rapport ophalen.................

Mis het nu al

Geplaatst:

hebben jullie al vakantie? wij moeten nog twee weken.

Geplaatst:

Ik klaag dat ik nooit meer 6 of 7 weken achter elkaar vakantie heb.... Mocht ik maar weer naar school

Geplaatst:

En ik wil ook s weer klagen. Over het feit dat ik zo weinig tijd heb om steeds een nieuw logje aan te maken hoewel ik dat o zo graag wil en niet zo vaak kan reageren hier op t forum. En t kruidenthee topic aanpassen, moet ik ook nog doen.. zucht.. ik wil vakantie! (gelukkig begint die van mij over iets meer dan 3 weken)

Nog even snel alles doorlopen hier..

Good things come in small packages

Geplaatst:

Nog niet officieel maar we doen al twee weken niets meer.

Volgende week vrijdag begint het officieel...maar we zijn nu dus gewoon al vrij....

Geplaatst:

Dit is een klacht tegen wespen die je steken in je teen, op het moment dat je weer eens op blote voeten in het gras loopt.. *zucht*

Achja, doet gelukkig amper pijn.

Edit; op de plaats delict ligt er een bijtje welke nog een beetje beweegt.. Ik voel me schuldig nu

Maar betekent dit dat ik een angel in m'n teen heb? Waar blijft die pijn dan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.