Ga naar inhoud

Even voorstellen --> 1e echte moestuinjaar!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

mijn naam is Claudia, ik woon in regio Emmen en heb deze zomer eindelijk een volkstuintje toegewezen gekregen. Extreem verwilderd dus vorig jaar gebruikt om de tuin schoon te maken en dit jaar dan echt voor het eerst zaaien planten en hopelijk oogsten. 

Tuintje is 150m2 en met mijn vader heb ik een kasje gebouwd van 4x2x2,5. Helemaal zin in! Leuk om hier mee te mogen lezen. 

20210730_120021.jpg

20210731_121311_HDR.jpg

20210807_114612_HDR.jpg

20210810_203615_HDR.jpg

20210817_190434.jpg

20211020_152938_HDR.jpg

• Like 3
Geplaatst:

@Jane Doe ja best wel he 🤣 moet zeggen dat ik er op een gegeven moment wel klaar mee was hoor. Er zat zoveel kweek en haagwinde in de grond. Al die wortels met de hand opgegegraven zodat ze niet zouden breken. Daar ben ik wel een maand bijna iedere dag mee bezig geweest... En toen moest ik wachten op afdekfolie en kom ik na anderhalve week weer op de tuin en stonden er alweer allemaal plukjes gras boven... Zucht. 

Maar... De aanhouder wint! Weer alles opgegraven. Daarna de grond omgespit en gefreesd want kweek en haagwinde zouden een compacte bodem aanduiden. Vanaf eind september ligt het nu afgedekt. Dus ik hoop dat wat er nog in de grond zit een beste knauw heeft gehad. Haha!

Dit jaar dus eindelijk tijd voor de leuke kant van een tuin 💪

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Leuke tuin. En je maakt een goede start met een schone tuin, dat wordt beslist goed oogsten van al dat 'zaaien'.

aangepast door fre3ke
  • 3 weeks later...
  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...