Sheccy92 Geplaatst: 2 januari 2022 Geplaatst: 2 januari 2022 Hallo iedereen, mijn naam is Claudia, ik woon in regio Emmen en heb deze zomer eindelijk een volkstuintje toegewezen gekregen. Extreem verwilderd dus vorig jaar gebruikt om de tuin schoon te maken en dit jaar dan echt voor het eerst zaaien planten en hopelijk oogsten. Tuintje is 150m2 en met mijn vader heb ik een kasje gebouwd van 4x2x2,5. Helemaal zin in! Leuk om hier mee te mogen lezen. 3 Quote
Jane Doe Geplaatst: 2 januari 2022 Geplaatst: 2 januari 2022 Wat en opknapwerk hebben jullie al gedaan! Veel moestuin- en leesplezier, welkom! Quote
Sheccy92 Geplaatst: 3 januari 2022 Auteur Geplaatst: 3 januari 2022 @Jane Doe ja best wel he 🤣 moet zeggen dat ik er op een gegeven moment wel klaar mee was hoor. Er zat zoveel kweek en haagwinde in de grond. Al die wortels met de hand opgegegraven zodat ze niet zouden breken. Daar ben ik wel een maand bijna iedere dag mee bezig geweest... En toen moest ik wachten op afdekfolie en kom ik na anderhalve week weer op de tuin en stonden er alweer allemaal plukjes gras boven... Zucht. Maar... De aanhouder wint! Weer alles opgegraven. Daarna de grond omgespit en gefreesd want kweek en haagwinde zouden een compacte bodem aanduiden. Vanaf eind september ligt het nu afgedekt. Dus ik hoop dat wat er nog in de grond zit een beste knauw heeft gehad. Haha! Dit jaar dus eindelijk tijd voor de leuke kant van een tuin 💪 1 Quote
fre3ke Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 (aangepast) Leuke tuin. En je maakt een goede start met een schone tuin, dat wordt beslist goed oogsten van al dat 'zaaien'. 3 januari 2022 aangepast door fre3ke Quote
mdubbelm Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 Welkom en veel plezier met de opbouw dit jaar! Quote
Karietje Geplaatst: 3 januari 2022 Geplaatst: 3 januari 2022 welkom ! veel succes met jou tuin! Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Jorieke123 Geplaatst: 8 januari 2022 Geplaatst: 8 januari 2022 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Swa Geplaatst: 8 januari 2022 Geplaatst: 8 januari 2022 Amaï, daar zit zichtbaar heel veel moed in, goe bezig 👍 Quote
Mellie Geplaatst: 29 januari 2022 Geplaatst: 29 januari 2022 Wow, wat een werk heb je al gehad zeg. Petje af! Hopelijk een heel mooi moesjaar. Geniet er vooral heel veel van en pluk ze!Groene groetjes Quote
Patrijs Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Welkom harde werker, je hebt nu vast al je kas volstaan. Geef je ons een update? Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.