Jump to content

Aanbiedingen voor de (moes)tuin 2022

Recommended Posts

• Goldfish pinned this topic
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Wow wordt wel extreem duur. Andere verpakking, ook andere leverancier? Vorige was echt klotespul. Na drie etmalen in een emmer lag blok er nog netjes bij, als een blok.

Overigens mag je blij zijn wanneer je 7 Liter uit zo'n 650 gram blok haalt.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Ik gebruik de blokken ook van de action. Gebruik erbij altijd het heetste water uit de kraan. Dan valt het blok in een uurtje uit elkaar. 

Aanbiedingen: bij de action deze week graszaden in de aanbieding. 

Als het goed is, nog ander halve week tot de lidl zaden carrousel er staat. 

Edited by rorror
  • Like 1

10 uren geleden, acpronk zei:

Volgens mij dezelfde verpakking en prijs als vorig jaar.
Overigens had ik (vorige maand een blok van vorig jaar gebruikt) iets van 5-6 liter uit een blok. Blok in emmer, flink water erbij en een of enkele dagen wachten. Snel is het zeker niet.

Als je goede bokken hebt dan is het met een kwartiertje wel gebeurd. En iets minder water dan aangegeven, anders krijg je enkel pap en houd je inderdaad nog maar 5 liter over. De oorspronkelijke Four Elements Group blokken hadden ook af en toe een verkeerde ertussen zitten, maar die donker groene van de leverancier na de pauze van twee jaar hadden het echt allemaal.

Vorig jaar heb ik niet gekocht, want toen enkel beschikbaar via de pick up en ja dan mocht je er vijf bestellen en niet 50. Maar moest je wel voor 15 euro bestellen, dat gaat dus niet lukken met vijf blokkies. En ja ze waren minder duur zeker in de weekaanbieding ging er weer een duppie af.

En ze waren snel weer verdwenen,toen de winkel open ging waren ze uit assortiment.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Hoe vinden jullie de 'vervuiling' in die blokken van de action?

Ik kom bijna altijd wel een stukje plastic erin tegen 1mm bij 5mm ongeveer.

In de gene die ik van de week voor de pepers hebt gebruik zat een stukje glas in. 2 bij 3mm ongeveer.

De Actionblokken verschillen nogal van grootte zag ik toen ik mijn karretje vol laadde. Dus heb alle dunne blokjes vervolgens laten liggen.

Heb nooit problemen gehad met het laten volzuigen tot handelbare massa van de blokken en ben ook nog nooit troep tegengekomen.

Thanx voor de Lidl carrousel waarschuwing. Dat wordt dus komende week erheen want vorig jaar stond ie er ook een week te vroeg en was ie al bijna leeg.

En hier ook maar even de vraag: Mocht iemand op de Lidl website of winkel de kweekbakjes met trays spotten? Geeft het door!! :cool:

Edited by Erny

25 minuten geleden, René zei:

. 1 Kg, goed voor 100m2 (volgens de verpakking) voor € 3,49

20 a 25 kilo kalk koop je tussen de 10 a 20euro

Voor een klein verpakking betaal je dus altijd meer. 

25x 3,49 = 87.25euro

b.v. deze 20kilo voor 10euro. dat is 0,50cent per kilo.

https://www.welkoop.nl/ecostyle-gazon-az-kalk-4-seizoenenkalk-20kg_1179078 

Maar dan moet je wel een schuur of iets hebben waar je het kwijt kan. 

Op 11-2-2022 om 18:02, acpronk zei:

Van die stevige van Green Boots?
Ik was er vandaag in Alphen aan den Rijn, maar niet gezien. Wel wat kokosblokken gekocht, en andere dingen.

Vraagje...ik hoor jullie vaker over die cocos blokken van de Action. Wat is precies het verschil met gewone potgrond? Iedereen is altijd zo lyrisch enthousiast over die cocos blokken😅, terwijl op uiteindelijke literprijs potgrond mij goedkoper lijkt

Ik gebruik het alleen voor zaailingen. In potgrond heb ik te vaak rouwvarenmugjes mee gekregen. Elk voorjaar weer. Vorige lente  begonnen met de blokken en geen rouwvarenmugjes meer, dit jaar exact het zelfde, geen vliegjes meer in huis. Dat is voor mij de voornaamste reden. 

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...