sannie Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik zie dat het tuin seizoen weer begint met al die nieuwe aanmeldingen, maar dat is niet verwonderlijk het is nl een erg leuke forum! Mijn naam is Sandra en heb sinds september samen met een vriendin 100m2 tot onze beschikking.We hebben hem opgesplitst, dus ieder de helft.Om te beginnen is dat mooi zat.Heb 2 zoontjes van 8 en 5 die niet kunnen wachten om te beginnen, net als hun moeder trouwens Deze hebben een plekje op het land waar 2 bakken komen voor de mm en 1 bak van 1.2x 1.2 met alleen maar doordragende aardbeien. Ik heb gelijk 2 appelbomen (elstar) geplant en 3 bramen struiken.rabarber zat er al in tulpen bollen en knoflook. In de planning heb ik:- 2 Tomaat soorten- komkommer en augurk- knolselderij-spinazie-ui-paprika-zomer en winter prei-wortel en radijs-boerenkool-spersiebonen-pompoen-courgette-andijvie-snijbieten uiteraard aardbei (1maal dragend)de nodige kruidenen bij de vereniging aardappelen besteld silvy en raja Wel al begonnen met zaaien van prei-ui-tomaat-paprikaik wacht nu dat de vorst voorbij trekt zodat ik kan beginnen met spinazie en sla in mijn koude kas Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Welkom hier samen met het plukteam de kids natuurlijk Een hoop plannen zo te zien, fanatiek er tegenaan zou ik zeggen ! Leuk die 2 appelboompjes.Veel lees plezier op dit Forum en succes straks in jullie tuin. gr, Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sannie Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 hopelijk overleven de boompjes deze vries kou.ik zag net om mijn vensterbank dat ik toch al een beetje sla en aantal andijvie gezaaid heb Quote
Rantje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Helly Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Hallo Sandra en welkom op dit forum. Alvast veel plezier met je moestuin. Wel gezellig dat je die samen met je vriendin deelt. En je kids Quote Good things come in small packages
sannie Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 en op het complex zijn er nog 3 moeders met eigen tuin van wie hun kinderen op dezelfde school zitten als mijn kidszal erg wordt gezellig deze zomer Quote
Kruidje Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 welkom Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Simone Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Welkom Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
appelvrouw Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Hallo Sandra, welkom. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Frank Houweling Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Welkom! Leuk dat je Moestuinforum ook volgt! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
sannie Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 wat een warm welkom, kunnen we wel gebruiken met deze kou hier een aantal foto's , niet van mijn moestuin daar staat nog niet heel veel.maar wie weet waag ik vandaag even een kijkje met deze sneeuw en kou!zomer preimooie bakken zaaiui, een beetje sla en andijvietrostomaat, balkontomaat en paprika met dank aan een tip hier op het forum mijn zelf gemaakte kas, staat nog niets in trouwens, misschien eind volgende week de slaen (voorlopig) de laatste van mijn uitzicht Quote
Lisa Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Hoewel die sneeuw altijd zeer onpraktisch is, levert het vaak prachtige foto's op. Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.