Jump to content

Mezelf voorstellen

sacajawea

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben petra,getrouwd en heb 2 zonen van 13 en 17 jaar.

sinds een half jaar werkloos. Dus ik heb veel tijd over.

Omdat ik nu een jaar diabetes heb, heb ik mij verdiept in gezonde voeding.

Van het een komt het ander. Ik wil graag zo veel mogelijk biologisch en puur eten.

Nou dat viel niet mee als het financiële plaatje met meer dan de helft vermindert. Dus nu heb ik besloten om zelf groenten en kruiden te gaan kweken. Ik heb een paar bakken klaar staan in de tuin. sinds vorige week zaadjes gekocht. Maar eerlijk gezegd ben ik een leek op dit gebied en ik hoop dan ook op deze forum veel te kunnen leren. voor een foto moet ik een van de kids gaan vragen want ik weet niet hoe dit gaat. Zou wel leuk zijn want het ziet er nu allemaal kaal uit, wie weet hoe het er over een half tot 1 jaar uitziet.

welkom ! Niet leuk dat je werkloos bent geworden, maar dan inderdaad is een nuttige en helpende hobby een uitkomst ! succes !

en foto's hoeven niet mooi te zijn, het is voor het krijgen van een idee voor ons allemaal gewoon een leuke toevoeging, en gaat alles wat meer ' leven

Die jongens van jou weten vast wel hoe en wat daarmee.

Alvast bedankt voor de snelle reacties.

Momenteel heb ik nog heel wat te lezen op het forum.

Een foto zal er deze week aankomen. Ik ken niemand in mijn omgeving die aan moestuinieren doet,dus ik vind het wel prettig dat ik dit forum gevonden heb. Zal hier nog veel plezier aan beleven.

Hallo Petra en welkom op dit forum.

Leuk dat je zelf biologisch wilt telen. Er zitten meer mensen met datzelfde idee achter de moestuin, zo hier ook eentje

Wie weet gaan je zoons er ook wel lol in krijgen en willen ze zelf ook groenten zaaien en oogsten. Meestal begint dat met iets wat ze zelf erg lekker vinden. Mijn zoon mag graag snoepen van fruitstruiken.

Good things come in small packages

Welkom Petra,

Ben zelf ook erg nieuw hier!!! ben mn weg nog aan het vinden met hoe alles werkt hier

ik ben vroeger ook begonnen met in potten groenten kweken. inmiddels heb ik een grote volkstuin en geniet daar volop van! er is niets beter en lekkerder dan je eigen gekweekte groenten eten!!!

ik wens je veel plezier hier en een goede oogst !!!!

groeten

Lara

Welkom Petra.

Jammer dat je geen baan hebt op dit moment. Het tuinieren is prima afleiding om met veel aardigheid veel tijd mee bezig te kunnen zijn.

Veel plezier met je resultaten het komend voorjaar en veel lees- en postplezier hier.

Wat een ontzettend leuke blog heb je!!! heb met veel plezier gelezen en gekeken

Welkom Petra.

Jammer dat je geen baan hebt op dit moment. Het tuinieren is prima afleiding om met veel aardigheid veel tijd mee bezig te kunnen zijn.

Veel plezier met je resultaten het komend voorjaar en veel lees- en postplezier hier.

Wat een ontzettend leuke blog heb je!!! heb met veel plezier gelezen en gekeken

bedankt voor je fijne reactie Laartje.

Heb laatste tijd blog niet veel bijgewerkt, maar nu voorjaar in zicht komt, nou ja eerst elfstedentocht, werk ik het blog weer vaker bij.

Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/