Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal.....


Ronnie

Aanbevolen berichten

Hallo beste groenvingers.....

 

Sinds september heb ik eindelijk weer een moestuintje na een aantal jaren van afwezigheid wegens te jonge kids en de nodige tijd die je daarin moet investeren.

 

De tuin is erg mooi en schoon opgeleverd dus volledig kaal... ik kan bijna niet wachten tot feb/maart dat het tuingeweld weer los barst ....

 

Welke bezigheden doen jullie nu je noodgedwongen achter glas moet zitten ?

 

Groetjens Ronnie

Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW!

 

http://ronniesmoestuin.jimdo.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Ronnie. Lekker dat je weer terug een moestuin hebt, het virus blijft in je bloed zitten he ik heb de afgelopen weken zaden besteld, nog wat mest geregeld en hier en daar nog wat gelezen over nieuwe groente die ik wil uit proberen. En ik heb van het weekend de prei gezaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ronnie,

 

Ik lees meestal eerst het schrift van vorig jaar door,zodat ik weet wanneer ik wat moet voorzaaien,en hoelang het duurt voordat het opkomt.Ik maak dan een planning voor het aankomende seizoen waar wat moet staan.En wat ik het aankomende jaar wel ga planten ofniet.Het hangt een beetje van het succes af van voorgaande jaar.

 

Ik sneup nog wel eens wat site's af,en lees zo nog wel eens leuke dingen die ik misschien ook dan wel eens wil uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad DVL je raakt het virus niet kwijt Zou ik ook niet willen trouwens .... Inderdaad prei zaaien kan ik ook mee beginnen... Ben ik toch alvast een beetje aan het tuinieren...

 

En inderdaad Aukje een schrift bijhouden met wanneer wat gezaaid enz enz vindt ik ook een goed idee ... ga ik ook doen

 

Kijk alweer 2 tips binnen een uur

 

Greetz Ronnie

Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW!

 

http://ronniesmoestuin.jimdo.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ronnie,

Zelfs ervaren tuiniers pikken op het forum links en rechts weer wat op.

Ik leer vaak nog van de vragen die er gesteld worden.

Sommige dingen doe je al jaren op dezelfde manier en dan hoor je dat het ook anders kan.

Ik zou zeggen leer ze en deel je ervaring.

That's wat its all about.

gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wel wat je bedoelt Dorien....

 

Uit ervaring weet ik dat ik moet oppassen dat ik niet een hele berg met problemen ziet in plaats van een berg lol, ontspanning en genoegdoening.

 

Natuurlijk gaat er iets (of veel meer ) fout maar gelukkig kunnen we elk jaar opnieuw beginnen... en dit anders doen....

 

Ik denk dat we elkaar vaak zullen tegenkomen op het forum met onze ervaringen al dan niet goed

 

@Jorieke : Het zal de gewone kost worden Andijvie, kolen, worteltjes, bieten, uien, aardappeltjes, boontjes, doppers.... de kids nu 8 en 4 krijgen ook een eigen hoekje in de tuin.... dus dan kunnen ze meteen helpen

 

groetjes Ronnie

Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW!

 

http://ronniesmoestuin.jimdo.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...