Geplaatst: 15 februari 201213 j Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum en ben erg enthousiast over het enthousiasme van de leden! Erg uitgebreid en iedereen is zeer behulpzaam! Sinds januari dit jaar ben ik in het bezit van een volkstuin in Voorschoten (VTV Voorschoten). De zaden zijn besteld, de plannen uitgetekend en de kennis die ik heb ben ik nu aan het uitbreiden d.m.v. boeken en internet. Natuurlijk is de praktijk de beste leermeester, dus ga ik lekker aan de slag. En als ik er niet uitkom... dan weet ik jullie te vinden! Groeten, Hans
Geplaatst: 15 februari 201213 j Zo, dat is een mooi stuk om lekker naar je eigen zin in te delen! Succes en welkom hier
Geplaatst: 15 februari 201213 j Wat een mooi stuk grond heb je tot je beschikking! Veel plezier met indelen en uiteraard welkom hier! (En inderdaad, door dit forum lekker door te spitten word je echt alleen maar enthousiaster, dus pas maar op! )
Geplaatst: 15 februari 201213 j Super lap grond, ben benieuwd naar je foto's als alles in groei en bloei staat, welkom
Geplaatst: 15 februari 201213 j Welkom Hanska, veel plezier hier gewenst! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 februari 201213 j Welkom! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 16 februari 201213 j Welkom Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 16 februari 201213 j Hallo Hans en welkom op dit forum. Hoe meer enthousiastelingen, hoe meer vreugd (en oogst ) Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.