Geplaatst: 16 februari 201213 j Helaas valt er nog niet zo veel voor te stellen...Eerst zorgen dat mijn huisje af komt en in de tussentijd op de wachtlijst voor een tuintje Groetjes!
Geplaatst: 16 februari 201213 j Welkom! Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 16 februari 201213 j Hallo Dagmar en welkom op dit forum. En terwijl je wacht kun je hier al heel veel kennis opdoen voor je begint. Een goed begin is t halve werk! Good things come in small packages
Geplaatst: 16 februari 201213 j Welkom. Je kan al vast lekker komen lezen en schrijven... Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 16 februari 201213 j ondanks niet zo veel voor te stellen , toch welkom , en veel lees en neus - plezier hier !
Geplaatst: 16 februari 201213 j Hallo Dagmar en welkom op dit forum. En terwijl je wacht kun je hier al heel veel kennis opdoen voor je begint. Een goed begin is t halve werk!Hier sluit ik me helemaal bij aan! Welkom!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.