Geplaatst: 18 februari 201213 j hallo ik ben jack 28 jaar jong.ik had van mijn 15de tot mijn 20ste jaar een moestuin maar door veel werken( 70a80 uur per week) kwam daar niks meer van .tot nu ander werk en maar 32 uur had ik ineens een hoop tijd over dus toch maar weer begonnen met een moestuintje ogeveer 10 vierkante meter de zogenoemde vierkante meter moestuin gr
Geplaatst: 19 februari 201213 j Hoi en welkom, je zult hier veel inspiratie en ideetjes opdoen, voor je het weet verdubble je je tuin veel plezier
Geplaatst: 19 februari 201213 j Hallo Jack en welkom op dit forum. Je bent er qua ervaring mooi op tijd mee begonnen Veel plezier met je makkelijke moestuin dit seizoen. Er zijn hier genoeg mensen die zo beginnen (waaronder ikzelf). Good things come in small packages
Geplaatst: 19 februari 201213 j Welkom!!! Leuk, mijn 'moestuin' is ook ongeveer 10m2 (ook vierkantemeter of te wel Makkelijke Moestuin...hihi waarom zijn er zoveel namen voor hetzelfde idee...) Veel leesplezier hier! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 19 februari 201213 j Welkom! Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 19 februari 201213 j Welkom! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.