Arja Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Gezocht: mooie vaste planten voor in onze bloementuin. Dit stuk tuin ligt pal in de zon. Tot nu toe zaaien we het jaarlijks in met eenjarige bloeiers, maar we willen het nu vol zetten met (eventueel eetbare) vaste planten. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Ik heb net wat flinke pollen uitgestoken hier, dat waren zaailingen maar ik heb ze toch niet nodig. En ondertussen zijn het aardige pollen. Volgens mij heet het zonneoog. Daar rechts. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 (aangepast) Jaaaa leuk, dit soort planten vind ik geweldig! Thx! 🌼 8 april 2023 aangepast door Arja 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Is Japanse sierkwee wat voor je? Bloei in april, in oktober/november oogst je de vervanger voor kweepeer in gelei of jam. 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Ze groeien normaal wat lager en vooral veel breder uit, maar ik heb deze gevlochten in 80cm gaas. Ga er binnenkort wat voor je uitsteken uit een tweede stuk haag dat ik heb. De vruchten zijn 3 tot 6cm dus wel flink kleiner dan een kweepeer, maar de kwantiteit maakt alles goed. 1 Quote
Arja Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 De vruchten ken ik volgens mij van jou, van de vorige mtfd. Erg aromatisch! Ik lees dat de struiken goed te snoeien zijn, klopt dat? Leuk idee, wordt mijn middenstuk toch een beetje een voedselbloementuin. Quote
Oudholland Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 20 uren geleden, Arja zei: Gezocht: mooie vaste planten voor in onze bloementuin. Ik kan nog een paar pollen hosta afsteken hier als je dat wilt? Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Arja Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 Hosta's graag! Ik ben in een andere hoek, waar meer schaduw is, veel verschillende hosta's aan het verzamelen. Wie weet zijn jouw soorten weer net anders dan wat ik al heb, leuk! Quote
Lia56 Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Miin hosta's worden altijd opgegeten door de slakken..😪 Quote
Nasuada Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Op 2-4-2023 om 14:35, Arja zei: Wil iemand nog zaailingen van de grote kaardebol? Ik heb er veel. Voordeel: je lokt er puttertjes mee naar je tuin. Nadeel: je hebt er volgend jaar ook veel. Ik wil wel een plantje voor het voedselbosje 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Arja Geplaatst: 11 april 2023 Auteur Geplaatst: 11 april 2023 (aangepast) Kamerplanten. Die zijn tenslotte ook groen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand in Nederland of België rondloopt die deze plantjes nog niet heeft, maar je weet maar nooit. Ik heb stekken van de pannenkoekplant en van de graslelie. Ik kan ze zaterdag meebrengen. 11 april 2023 aangepast door Arja Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2023 Geplaatst: 11 april 2023 Nou..net in NL aangekomen en nog geen plant met pannekoeken nee dus. haha eet je die als een pannekoek of wat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 (aangepast) Jaa, hier nog iemand zonder pannenkoeken plant! (Of zijn die kleintjes eigenlijk poffertjes....🤭) Mag ik daar een stekje van? 12 april 2023 aangepast door Wortel 1 Quote
Wortel Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 Kan hier even kijken of de anemone al opkomt om saat wat van mee te nemen als je wilt. Is een rose. Quote
Arja Geplaatst: 12 april 2023 Auteur Geplaatst: 12 april 2023 Je krijgt poffertjes! Jaaa leuk, anemone! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.