Posted March 11, 201213 yr Hallo allemaal!Hoe kan het dat ik dit forum net vijf minuten geleden pas ontdek? Toen het vorig jaar niet zo goed met me ging ben ik verslaafd geraakt aan het moestuinieren. Onze tuin is van alle vrouwen uit de familie, in de praktijk werken vooral mijn moeder en ik er graag en mijn tante komt ook regelmatig buurten. Onze tuin ligt achter een tuincentrum en er zijn geen regels. Geen corvee, geen toiletten, geen verplichtingen. De tuin is dan ook een lekkere chaos. Vandaag ga ik voor het eerst weer aan het werk. En dan nu de foto's! Vorig jaar stonden aan de ene kant groenten: En aan de andere kant bloemen: Qua dieren zijn er voornamelijk naaktslakken, maar soms sta ik ineens oog in oog met een haas: En mijn vader houdt er bijen, de honing is heerlijk! Tot slot een waarheid als een koe: Aangenaam kennis te maken! Mijn naam is haas!
March 11, 201213 yr Author Ah zo snel veel reacties, dat is een goed teken! Een levendig forum! Eerst maar eens rondlezen inderdaad.. Mijn naam is haas!
March 11, 201213 yr Welkom op dit forum boordevol interessante informatie Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
March 11, 201213 yr Welkom en wat een leuke voorstelfoto's meteen erbij Die bijen....reuze interessant!....mooi stukje zelfvoorziening naast een moestuin.
March 12, 201213 yr Wat een mooi stukje tuin heb je! Welkom hier! To plant a garden is to believe in tomorrow.
March 14, 201213 yr Hallo "Haas" en welkom op dit forum. Wat goed dat je het samen met je moeder en tante doet En gelijk hebben jullie, het is dan veel gezelliger. Mooie foto's. Maar.. geen last van die hazen Heerlijk lijkt me dat, verse honing. Good things come in small packages