Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste tuinders.

Wabe en ik (Tjitte) hebben sinds eind 2011 onze eigen moestuin in Sneek aan de Domp.

Wabe is druk bezig gewees om het tuinhuisje te plaatsen. Zelf ben ik mij gaan verdiepen in de groenten e.d.

Wat vinden wij lekker en is mogelijk om in "Us Tûn" te oogsten.

Via internet heb ik een teeltplan kunnen vinden. Dit moet het komende jaar geen probleem gaan opleveren.

Het voorjaar is begonnen en wij staan te popelen om te beginnen.

Groet en veel succes het komende jaar.

Geplaatst:

Hey Wilke.

Ja, inderdaad leuk. Wij zullen het regelmatig gebruiken om tips& tricks met elkaar te delen.

Ik hoop dat wij deze week de tuin kunnen gaan frezen. Wij staan te popelen om te gaan zaaien (sla/radijs).

De aardbeiplantjes doen het goed. De framboos hebben wij verplaatst en er staat zowel een appelboompje (Elstar).

Nu nog de kippen. Wabe heeft al een paar op het oog. Heerlijk! Iedere ochtend verse eieren ut eigen Tûn.

Geplaatst:

Hallo Tjitte en welkom op dit forum. Zo te zien zijn er al bekenden langs gekomen. Leuk dat je elkaar hier ook kunt ontmoeten. En ervan kunt leren

Good things come in small packages

Geplaatst:

Welkom geheten en veel lees en vraagplezier toegewenst vanuit Sneek

Dat is inderdaad heel leuk om elkaar buiten de tuin om ook op het forum zo tegen te komen

Kunnen we niet een Friese moestuindag houden?!

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Ja, die Friezen onder elkaar he... alsof wij met de Groningers erbij niet gewoon HET NOORDEN vertegenwoordigen...

Dus ik zeg

FRIEZEN EN GRONINGERS... VERENIGT U

ps de friezen en groningers doen aan dezelfde foute moppen onderling als bv tussen belgen en hollanders....

Ken je die al

Wat zegt een Fries tegen een lantarenpaal

Niks...

Jij toch ook niet....

Ben ik ff blij dat ik import ben..

Hoewel ik me hier zwaar thuis voel by the way!!!

Geplaatst:
Wolkom fanût Dutslân

Ze zitten écht overal...

zóveel Friezen zijn er hier toch ook weer niet?

een stuk of vijf, zes?

Ik denk dat het al snel tegen de 50 aanloopt.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...