Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pepers 2024


Gallox

Aanbevolen berichten

3 van onze peper 🌶️ soorten die er vandaag prachtig bij staan,


 

Buena Mulata staat er prachtig bij, je ziet de paarse invloed duidelijk terug in de plantjes,

IMG_0519.jpeg

 

 Carolina Reaper rood (Semistrani),

IMG_0520.jpeg

 

Cayennepeper, hij heeft een speciaal plekje in de paprika tunnel tent gekregen om te kijken wat de soort maximaal kan doen,

IMG_0517.jpeg

 

🤞😎

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Capsicum staan vanaf vandaag allemaal in de grond die ik wil. Dan heb ik dus zo belachelijk veel paprika over dat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. En zebrange peper. Die vind ik zo mooi en was niet opgekomen. Nou zit ik met tig pepers nou ja. Liever mee verlegen. Paar heb ik laten uitdrogen. Sommige niet opgekomen. Heb sowieso minder soorten dan ik had gewild. Wel maar veel slakkenkorrels gestrooid want heb deze week dagelijks slakken geraapt uit de kas en vandaag nog ene pad naar buiten geëscorteerd.

Mijn planten zijn lang niet zo mooi en vol als de planten die ik hier voorbij zie komen, maar dat gaan ze nu ze in hun tijdelijk vaste onderkomen zijn, vast heeeeeel snel inhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...