Geplaatst: 31 augustus 20241 j 16 minuten geleden, MROE zei: Ik kwam handen te kort. je moet inderdaad met twee zijn om het goed te doen. gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 31 augustus 20241 j @Lia56 het zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kan het niet terugvinden. Wat is ook alweer de einddatum? Niet dat ik mai of mroe ga overtreffen, maar voor de definitieve eindmeting 😉.
Geplaatst: 1 september 20241 j 13 uren geleden, woldistel zei: Ik trek me terug. Hierbij de laatste foto Waarom terugtrekken? Een lengte van 50 cm (?) en iets van een 7e plaats (?) is toch ook een mooi resultaat. Als bijna alle deelnemers aan een wedstrijd (ook sport?) gaandeweg zouden opgeven, dan heeft elke soort wedstrijd geen bestaansrecht meer. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 2 september 20241 j MIJN langste aar is gespot !!! 🤪 Let wel een hele 1cm!!! Ik ga voor de poedelprijs 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 2 september 20241 j De plant in de bak met aardbeien heeft duidelijk tekorten. Maar wel een mooie lange 'dread'. (nog niet gemeten) De planten in de vollegrond staan er gezonder bij. Zijn trouwens echt wel 2 meter hoog gok ik zo. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 september 20241 j Ik zie dat tijdens mijn vakantie duidelijker is geworden hoe te meten. Vandaag gemeten, vanaf het eerste bolletje op een steeltje. Ik heb dat op de foto's aangegeven met schilderstape. Als ik het zo goed heb gedaan kom ik daarmee op een lengte van ongeveer 106cm. De laatste weken is ie ook niet echt meer gegroeid, dus vermoedelijk blijft het daar dan wel bij.
Geplaatst: 2 september 20241 j Nou, ik erg verbaasd toen ik vrijdag op de tuin kwam. Er heeft echt een groeispurt plaatsgevonden. Foto volgt nog. Van 10 cm naar wel 3x zoveel. En voor de poedelprijs heb ik ook zeker een deelnemer. 😅
Geplaatst: 3 september 20241 j Op 2-9-2024 om 09:54, Kruidenvrouwtje zei: Ik ga voor de poedelprijs Sorry, die wordt al voor @appelvrouwmet ongeveer 0,4cm. Maar ik moet mijn meting nog doen, misschien kan ik er nog onder blijven 😬 Heb ze evenwel nooit uitgeplant, staat nog steeds in een 40 cel tray... Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 3 september 20241 j Auteur @acpronk dan verdien je de poedelprijs niet... moeten gewoon geplant zijn 😁
Geplaatst: 5 september 20241 j Ik heb gisteravond nog gemeten met hulp. Dat werkt wel fijn. Ik hoop dat de foto's nu goed zijn. ongeveer 110 cm.
Geplaatst: 5 september 20241 j foto's gedraaid facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 september 20241 j Prachtige dreads zie ik hier. Iets minder indrukwekkend, maar voor de notulen wil ik graag 26 cm noteren. (Hopenlijk goed gemeten zo?) Nr 1 26cm Nr 2 24,5 cm vanaf de eerste bol na een zijbol
Geplaatst: 6 september 20241 j Mijn planten zijn nog in de groei. Althans; de dreadlocks. De planten zelf hoop ik niet want de grootste tikt de 2.30 aan. De plant is hier zeker een blijvertje. Prachtig in een mooi hoekje. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 6 september 20241 j Auteur @MROE Mooie aar maar zitten er helemaal geen vertakkingen tussen? Kan t niet helemaal goed zien maar ik dacht toch zijscheuten te zien, kan mij vergissen hoor!
Geplaatst: 7 september 20241 j Er zijn in mijn tuin weinig planten die zo goed zijn in net niet doodgaan maar ook niet groeien. De Amarant is een uitzondering. Die wil gewoon niet groot worden, maar ook niet het bijltje erbij neer gooien. Hij bloeit nu. Een hele dunne aar van een halve vinger lang. Joepie. Die ernaast is meer een bolletje.
Geplaatst: 7 september 20241 j 21 uren geleden, Lia56 zei: Kan t niet helemaal goed zien maar ik dacht toch zijscheuten te zien, kan mij vergissen hoor! Eerlijk gezegd vind ik de fotos ook niet helemaal duidelijk. Ik zie ook bolletjes die niet compact op de hoofdstengel zitten en ik mis een overzichtsfoto van het hele stuk bloemaar dat meetelt voor de wedstrijd met meetlint. gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 7 september 20241 j Heb mijn langste aar tot nu toe ook eens gemeten. Kom vanaf de laatste splitsing tot beneden op 55 CM.
Geplaatst: 8 september 20241 j Auteur Er mogen dus GEEN bolletjes aan steeltjes bij zitten. Daaronder pas gaan meten Bolletjes moet aan de hoofd aar zelf vastzitten 8 september 20241 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 9 september 20241 j @Lia56 wat ik eigenlijk nog mis is een (rang) lijstje met de officiele goedgekeurde metingen tot nu toe. gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 9 september 20241 j Auteur @Veldjesgraaf Kan deze niet in de lijst zetten omdat een duidelijke foto ontbreekt 😄
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.