Ik voel mij ook gesloopt, maar dat komt niet door de 5 uur werk, maar door mijn rug en heuppijnen, die steeds heftiger worden. Maar ik ga gewoon door.
De kweekbak met 9 stengelbroccoli hogere bogen gegeven en dan weer vlies erom.
Alle sjalotten uit mijn grote Hero van 120 x 120 gehaald, wat een klus! Die wortels zijn diep en zitten heel vast in de grond, dus dat was niet zo prettig.
En toen bleek dat ik een hele streng heb van allemaal hele kleine sjalotjes, dus zo'n 25 strengen (zo noem ik het maar) met zeker 10 - 12 sjalotjes eraan. In die zelfde bak stonden ook 58 rode uien, die moesten er ook uit, sommige schoten al in bloei en de meeste omgevallen, net als de sjalotten.
Opgehangen in mijn vroegere groenteflat, was ook veel werk.
En dan te bedenken dat ik nog 4¼ bak knoflook heb en 2 bakken uien trio.
Snel wat plekjes gevonden (niet de ideaalste, maar ze werden hoog) voor de venkel, niet in de bak waar de sjalotten uitkomen, want ik wou ze in een diepere bak laten groeien.
Vanmorgen water gegeven om pff 7.00 uur.
Ik wou nog meer doen, maar het was even genoeg. Straks weer slakken rapen. Morgen weer verder.
Door
Petrasmoestuin, · Geplaatst:
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.