Anna3 Geplaatst: 1 januari Share Geplaatst: 1 januari (aangepast) Lees hier het oude topic terug: 1 januari aangepast door Anna3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Anna3 Geplaatst: 1 januari Auteur Share Geplaatst: 1 januari Palmkool, spruitjes en zoete aardappel uit de oven, met yoghurt-tahine dressing. Chips van palmkool, jammm Echt supersimpel, vierkante stukjes palmkool snijden, zonder dikke nerf, dun laagje olie erop, zout en evt kruiden als komijn erop, 10 min in de oven op 200 graden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 1 januari Share Geplaatst: 1 januari 34 minuten geleden, Anna3 zei: Chips van palmkool Lijkt me heerlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Wij mochten proeven en het is zeker lekker Lijkt wat op van dat krokante zeewier. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Lekker! Ook met boerenkool een heel erg fijn recept. Palmkool lijkt me nog wat gemakkelijker in te smeren met die platte bladeren. Samen met allerlei gekochte zaken hadden wij roomsaus met eigen kruiderij. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 2 januari Share Geplaatst: 2 januari Op 1-1-2024 om 18:19, Anna3 zei: Chips van palmkool Klinkt heerlijk! Dat ga ik zeker proberen! Dank voor het recept. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Roelie Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Vanavond stamppot boerenkool met spekjes en rookworst (Hema) ☺️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Na die F(vr)eestdagen nu lekker weer salades uet en wat kip erbij.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeanne heijmans Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Vandaag de zuurkool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Goldfish Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Gedroogde schijfjes Kaki Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Snijboontjes... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marinke Geplaatst: 5 januari Share Geplaatst: 5 januari Palmkoolomeletje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Ik maak een linzenschotel met broccoli, me moeder paprika en kokosmelk en Veldkippenpoten lekker doorgestoofd zoals Lie ze lekker vind. Erbij gebakken aardappels van de Groesbeekse tuinder met piccalilly van @jootje zo lekker😍 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Wij aten eindelijk een gerecht waar @jootje mij een hele tijd terug een uitgeprint recept plus wat ingrediënten voor had gegeven: Indiase gehaktballetjes met rijst. Met eigen varkensgehakt, ui, knoflook, en tomatenpuree. Heel goed te eten! Gisteren een of ander prakje met pompoen en gnocchi en maïs en paprika en ham. 1 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 12 januari Share Geplaatst: 12 januari Gevulde kerriesoep met paprika's, bieslook en uien uet.. (Kip filet van de slager )jammie Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 13 januari Share Geplaatst: 13 januari Zometeen eten we een soepje met een halve butternut gekregen van @MarjaP en bottenbouillon bij @Jorieke123 vandaan. Verder zit er nog gember, geelwortel, zoete aardappel en pasata ( @Jorieke123 ) in het soepje dat al heerlijk geurt. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 15 januari Share Geplaatst: 15 januari Spaghetti met champignons, spekjes en palmkool! Zooo lekker! ( niet teveel hoor, Jorieke! LOL) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 15 januari Share Geplaatst: 15 januari Uit de tijdmachine haalde ik bietjes van afgelopen zomer. Klaargemaakt met een uitje en appel en wat kruiden, geserveerd met rijst. Er werden vingers afgelikt, zag ik zomaar. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Wij aten gado gado met 14 verse eitjes van eigen kippen en eigen sambal. De rest was gekocht. De sambal was nog van vorig jaar. Was 2 eetlepels. Ik wil nu eindelijk wel aan sambal 2023 beginnen… dus die 2 eetlepels heb ik op mij bord geschept. Het was iets te heftig zeg ik maar voorzichtig. Er moest wel wat meer pindasaus en rijst bij om niet in vuur en vlam te staan de kinderen hadden wel lol. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari Share Geplaatst: 18 januari Gisteren rode kool met hachee en appelmoes. Vandaag van alles uit de vriezer in 1 pan: kippendijen met kastanjes en capucijners en maïs en paprika. Morgen pannenkoeken! 1 Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 19 januari Share Geplaatst: 19 januari Gisteren pizza’s met eigen saus en kruiden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 19 januari Share Geplaatst: 19 januari Prutje.... dat zijn eigenlijk kliekjes door elkaar 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari Chinees. De white sauce zelf gemaakt met eigen zooi minus witte peper en maizena. Vriezer paddenstoeltjes en verder gekochte zaken geserveerd met eigen chilisaus en de gekochte voor de kinderen. Die is een stuk milder. Vanavond wederom vriezerpaddenstoelen. Ik zag dat ik nog shiitake had en champignons. Ik heb een goede oogst gehad. Heb nog meerdere zakken zag ik. Vanavond eten we de laatste pompoen met een pastinaak uit de tuin en 1 van de supermarkt met gekochte wortelen. Met wat vega kipstukjes ga ik een soort ragout maken met veel eigen peterselie en bieslook. Ik heb het vorige week bij vrienden gegeten en het was zo lekker dat ik het deze week nog een x eet Alvast eet smakelijk allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari Eindelijk eens een runderrollade ontdooit en in de oven gedaan. Ruikt goed, zal vast ook goed smaken zo! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 23 januari Share Geplaatst: 23 januari Ovenschotel met bloemkool uet uit de vriezer met vega gehakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.