Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik ben Yentl, 16 jaar en heb sinds vorig jaar een moestuin, toen nog aan de kleine kant, maar ondertussen al een stuk uitgebreid omdat ik al snel ondervond dat ik te weinig ruimte had . Een tijdje geleden heb ik dan dit forum gevonden en ben al bijna dagelijks een kijkje komen nemen, vooral de moestuin seizoenen vind ik zeer leuk om te bekijken en ben van plan ook mijn eigen seizoen bij te houden . Nu nog hopen dat het weer dit jaar een beetje meer meezit .

Posted

Bij ons is het probleem eerder dat echt een enorm deel van de tuin een beetje nutteloos volstaat met veel te veel verschillende soorten bomen en hagen, zelfs te veel om allemaal goed te kunnen onderhouden . Als die er nu niet zouden staan he ...

Posted
Leuk zeg, weer een jonge meid erbij. Welkom!

schaam je Bubbels !!

prachtige avatar trouwens Yens. En sowieso welkom dus !

Posted

Hallo en welkom! Ik had ook verwacht dat je een meisje was met zo'n naam (heb de film gezien)

Good things come in small packages

Posted
Hallo en welkom! Ik had ook verwacht dat je een meisje was met zo'n naam (heb de film gezien)

Film...? M'n ouders zeiden daar iets over toen ik vroeg hoe ze op m'n naam waren gekomen, weet wel niet welke film het was . En ja geeft niet, de broer van een vriend van me heeft bijna dezelfde naam, ben dus niet de enigste