Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw


zonneveldje1980

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

 

Al een paar keer aktief geweest op dit forum maar na dagelijks bezoek wel zo leuk me ook even voor te stellen.

 

Ik ben Jessy 31 jaar en sinds een aantal weken aktief in de tuin, soms nog wat onzeker en tikkeltje ongeduldig maar vind het helemaal geweldig.

 

Ik ben mama van twee jongens 9 en bijna 4 en verder houd ik van een heleboel, lezen, knutselen, decoreren van woning en nu dus nieuwste hobby mijn moestuintje...

 

Ik wilde foto plaatsen bij profiel maar deze is veel te groot en kon hij niet ophalen, wel bij mijn berichten dus zal zo nu en dan eens wat fotos plaatsen. Is er ergens op dit forum ook een gelegenheid een soort "dagboek" bij te houden hoe het vorderd? Of open ik dan gewoon een nieuw onderwerp?

 

Groetjes Jessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woon in een dorp bij grou, en heb een redelijk grote achtertuin en heb besloten toch ook veel met bakken te gaan werken, het is namelijk heel aanstekelijk wat er allemaal geschreven wordt op dit forum.

 

Ik ben van origine een Utrechtse maar woon hier alweer ruim 10 jaar en ik spreek een aardig woordje fries dus geloof dat ik wel aardig ingeburgerd ben en mezelf een fries mag noemen.

 

Nu de jongste ophalen bij de peuters anders "lijd" hij onder mamas aankomende verslaving

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat wordt dus de komende tijd goed de tijd in de gaten houden, anders wacht de kleine te lang

Hoe ben je hier zo terrecht gekomen? In een dorpje heb je wel even wat meer ruimte dan in de stad.

 

Idd meer ruimte dan in de stad!! Wil ook echt niet meer terug...

 

Was op tijd maar idd tijd in de gaten houden, zat op de website van Rantje te sneupen, zij staat hier ook wat een geweldige site zoveel meer ideeen gekregen dat ik ons tuinhuis aan het herinrichten ben om ruimte te creeeren en straks maar weer even de welkoop onveilig maken

 

Mijn man zal wel denken van ohjee die lacht zich nu al rot om mij, mag niet aan de bestrating komen maar wil toch nog wel graag m2 tuintjes maken. Nu hebben wij een mega voortuin maar lijkt me niet zo een succes met al de jeugd die er rond loopt en straks mijn tuintje leeg geplukt is.

 

Vol ideeen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

 

Uhhh ik krijg toch niet straks allemaal boze zwaar verwaarloosde kinderen en echtgenoten die stukken tuin kwijtraken voor m'n deur

 

Maar wel heel gaaf om te lezen dat je m'n blogje leuk vindt

 

Nee hoor Miranda, hij vind het erg leuk dat ik er zo vol van ben...hij heeft de m2 tuin zelfs voor me gedragen de welkoop uit (hihihihi) Vind het echt erg knap van je allemaal want vind het best nog wel moeilijk ut te vinden wie wat waar vooral met hoeveelheid water geven en het uitzetten. De juiste grond vinden ed. Misschien dat je mij wat advies kan geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...