yasmin87 Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Net op het forum en druk op zoek naar een moestuin in Almelo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Welkom hier. en je weet inmiddels dat ik er alles aan zal doen om je te helpen aan een tuintje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Hier een foto van 11 maart. Het is een klein begin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Hoi, welkom Yasmin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 17 maart  23 maart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Hallo en welkom op dit forum. En veel succes bij het vinden van een tuintje Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Het was de bedoeling dat alles hier in ging maar heb nu grotere plannen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Vertel! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Mooie naam!! Â Welkom op het forum Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 welkom,en ja zo begon het bij mij ook, met 1 mm, maar nu zijn er 2 kasjes bij,en een hele hoop,potten en manden, en alles van binnen naar buiten moet, nog meer potten. maar zo leuk,zou alleen willen dat het weer wat mooier werd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Mooie naam!!  Welkom op het forum Haha, jij ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Vertel! Â Nou ik hoop dus een mooi stukje volkstuin te huren in Almelo, hoop dat het lukt want kan haast niet wachten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Net op het forum en druk op zoek naar een moestuin in Almelo.  En gevonden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 Heb een tuintje weten te bemachtigen! Mede dankzij Greetje11 . Volkstuinvereniging Werkslust heeft mij een tuintje verhuurd van 11 m bij 8 m voor 15 euro in het jaar. Ben helemaal blij en vandaag al druk aan de gang gegaan. Er staat geen schuurtje op maar daar wordt aan gewerkt. Verder zag het er redelijk uit, wel veel gras e.d. maar heb nu het grootste gedeelte vandaag omgeploegd. Ook staat er een oude appelboom in, volgens de buurman een Goudrenet, vol met bloesemknoppen!Hier enkele foto's: Tuin zoals ik hem kreeg Vanaf de andere kant Na mijn werk van vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClaudiaRebecca Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 wat goed dat t zo snel gelukt is. Welkom en heel veel plezier met je volkstuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Gefeliciteerd, mooi lapje grond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe moestuin,maar das geen geld zeg,ideaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Hey, dat zier al beter uit als vrijdag. Laat me maar weten als je wat plantjes wil om te poten, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Hey, dat zier al beter uit als vrijdag. Laat me maar weten als je wat plantjes wil om te poten, Ga vandaag weer druk bezig, heb bedacht dat ik vier vakken maak, is genoeg toch? één voor bladgroenten, koolgroenten, peulvruchten en wortelgroenten. Ga vandaag op zoek naar tegels e.d. heb alleen geen kar dus of ik moet vaker heen en weer rijden of de mensen waar ik de tegels vandaan haal moeten zo aardig zijn dat ik hun kar mag lenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goudsbloem Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Heel veel plezier met je tuin! Wat heerlijk dat je zo snel een stukje grond vond Quote Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 welkom. En leuk , met foto's !! succes en veel leesplezier hier. En wat een super-greetje om je die tip door te spelen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Voor maar 15 euro per jaar, das een koopje! Lief van Greetje dat zij er voor jou eentje geregeld heeft. Kan je gezellig bij elkaar de groenten bekijken Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasmin87 Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Ben greetje11 inderdaad erg dankbaar! Zaterdag en zondag druk geweest, heb 14 grindtegels op de kop getikt en die liggen nu in een rij in de tuin als pad, ze liggen nog niet netjes hoor maar het is een begin. Moet nog enkele tegels hebben maar heb al een adresje, ze moeten alleen nog gehaald worden. Heb de deuren en bielzen die er lagen verplaatst naar de hoek zodat ze niet in de weg liggen. Verder meer zaadjes in potjes geplant zodat ik nog wat extra tijd heb om aan mijn indeling te werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Was geen moeite hoor, graag gedaan.Laat me ff weten of je nog plantjes wil. Sla spitskool bloemkool dat heb ik toch iets te veel gezaaid.doe maar pbtje, ook wanneer je weer heen gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts