Erny Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 (aangepast) Geen idee... zal ff proberen foto te plaatsen... eh... lukt niet nee... kan klikken wat ik wil op Voeg foto's toe maar er gebeurt hellegaar nix niet... EDIT:even later: Net vanuit Firefox en dat lukte dus niet Nu vanuit Chrome nog een poging... 12 september 2014 aangepast door Gast Quote
Bit Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Kijk. Dáár hebben we wat aan ! Want dat zou kunnen betekenen dat het probleem niet hier ligt maar meer overall |? Quote
Erny Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Vanuit Chrome lukt het dus wel, kijk maar: Quote
loes Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 (aangepast) welke browser gebruik jij Bit? hier lukt het met chrome edit: IE ook 12 september 2014 aangepast door Gast Quote
Bit Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 FireFox. Chrome heb ik niet. Was ik eigenlijk ook niet van plan te downloaden. Waarom zou FF het ineens niet meer doen ( vanmorgen nog wel ) Quote
loes Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 chrome installeren zou ook niet nodig moeten zijn. FF moet ook gewoon werken.bij erny werkt FF uiteindelijk wel. dus daar lijkt het ook niet aan te liggen. pc opnieuw opstarten, tijdelijke bestanden verwijderen, forum cookies verwijderen, enz... al geprobeerd ? Quote
Erny Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Nee FF werkt bij mij ook niet.. dat was met Chrome... Geen idee waarom, ga er vanuit dat het morgen weer goed is? Quote
loes Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 ah verkeerd begrepen dus. ik dacht dat die eerste foto ook al van FF was en de 2e met chrome. Quote
Erny Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Heb het nu wat duidelijker neergezet... (was toen al aan het editten maar vervolgens had Bit al snel weer gereageerd en daar werd het bij mijn bericht allemaal wat onduidelijk van... ). Quote
HuubvG Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Grapjas . ... ...No offence trouwens hoor Huub. Was echt als flauwigheidje bedoeld, blij dat je het sportief opvat! Linken waren idd niet behulpzaam, maar ik wist wel dat het antwoord rap zou komen. Foto's uploaden lukt mij al een tijdlang weer goed, Linux met FF. Quote
loes Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 jij hebt nu ook geen problemen met FF huub? is er toevallig net een update geweest van FF? Quote
HuubvG Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Geen problemen hier, heb het net nog geprobeerd, lukt nu ook: Quote
Bit Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 oké. poginkje En jawel hoor !! Hij doet het weer !! ( fotootje van mn huisje in Fr. Morgenocht. vroeg ga ik weer eens ) Quote
Erny Geplaatst: 12 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 Ok... ga ik het ook weer ff proberen, geen update geweest tussentijds en ook nix verandert/aangepast/opgeschoond oid. En jawél... Firefox doet het ook weer. Veel plezier (rust) in je franse huisje Bit! Quote
speets Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Bij mij doet de knop het in Firefox ook opeens niet meer (in IE wel) Fantastische foto trouwens, Erny Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Erny Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Dan is dat hopelijk vanavond of morgen ook vanzelf weer ok net als bij ons... Thx! Foto is van Wespenspin in Vlindertuin op Piccardthof. Is een echte publiekstrekker aan het worden. Hier zit ze een dikke bromvlieg leeg te zuigen. Je zág de zuigbeweging... Quote
Bit Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Man man. En hier doet de knop in FF het opeens wéér niet ! pfff. wat is dat nou ? Quote
Erny Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 OK... ik test ook weer ff... Hier werkt ie nog gewoon... Quote
Bit Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 weer ff proberen. Deed het vandaag niet. Nee hoor, doet niks. nop. nada. Dan maar naar IE. Geeft een waardeloze kwaliteit foto's trouwens. Prut IE Quote
Jorg Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Misschien toch kleine updates in firefox die de problemen veroorzaken? Quote
speets Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Eergister (?) was er weer een update van ff, maar het werkt nog steeds niet Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
appelvrouw Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Bij mij ook niet met ff..echt lastig Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
speets Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Ik heb het antwoord gevonden!!! Hoe onbenullig: het venster om je foto te selecteren verschijnt achter de site in plaats van ervoor! Je moet dus eerst alles minimaliseren en dan zie je het uploadvenster. Check: Jaaaaaaaaaaaaa Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Erny Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Huh? ff testen... Het werkt... Jeetje wat gek zeg!!! Maar wel raar dat ie die window er opeens achter gooit... Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Nou en bij mij is hij weer gewoon..gekkigheid Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.