Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoe laat?


Aanbevolen berichten

Daar ben ik nu even benieuwd naar, vanaf wanneer denken jullie ongeveer bij Jorieke te zijn? Lijkt mij voor de gastvrouw ook wel fijn te weten hoe laat ze de eerste gasten kan verwachten. Ik zelf heb totaal geen idee, hoe laat ik moet vertrekken, geloof dat het 1,5 uur rijden is, vanaf hier. Persoonlijk wil ik er wel voor de lunch zijn, omdat ik ook wat mee neem. Maar in de middag willen we weer weg gaan. Dus ben benieuwd wanneer jullie ongeveer arriveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor ons is het ook drie uur rijden

maar wij gaan al van de zaterdag in de buurt zijn, slapen dan met z'n allen in bed en breakfast en gaan dan zondag tegen 10u of zo naar jorieke

maar rond 15u gaan wij waarschijnlijk al terug naar huis, omdat het de dag erop terug school is voor de kindjes en werk voor ons (dan moeten we terug allemaal om 6u op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben denk ik toch wel een uurtje of 2 onderweg , misschien dat ik iemand oppik in Breda. .... Het maakt mij niets uit hoe laat er iemand verwacht wordt, maar iets van een richt-tijd vanaf hoe laat welkom is wel handig ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
voor ons is het ook drie uur rijden

maar wij gaan al van de zaterdag in de buurt zijn, slapen dan met z'n allen in bed en breakfast en gaan dan zondag tegen 10u of zo naar jorieke

maar rond 15u gaan wij waarschijnlijk al terug naar huis, omdat het de dag erop terug school is voor de kindjes en werk voor ons (dan moeten we terug allemaal om 6u op)

oh wat leuk! ik kan aan de wijze waarop je schrijft al een beetje 'horen' hoe je klinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat wij tussen 10 en 11 arriveren. Mochten er nog wat klusjes zijn, dan helpen we even mee.

We komen met z'n 3en, zoon gaat ook mee (of ie nou wil of niet!)

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorieke,

Maak je alsjeblieft niet druk over netjes of niet! Ten eerste zijn wij al heel blij dat jij je huis/rondom huis open zet voor een man of 45!

En het is niet eens handig om alles netjes te maken terwijl je zo`n horde volk op visite krijgt! Dus ga maar gewoon rustig op de bank je geestelijk zitten voorbereiden op die meute morgen! Tot dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm. Omdat Geedee pas eind van de middag kan komen , had ik mijn tijd een beetje verschoven naar ong 3 a 4 uur in de middag. Maar als nou iedereen eind van de ocht. al komt ? Zijn jullie er nog om 3 uur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij ook!

 

Ik heb nog lang niet alles netjeeeeeeeeeeeeeeees

Ik kap er mee, dan maar een zootje. Bedenk maar zo: het was nog veel en veel erger

Foto's!

Joh zal nooit zo erg zijn als dat je zelf denkt dat t is. Is altijd zo. Het is tenslotte ook een boerderij 'for crying out loud'!

En anders gaan we gewoon aan de slag nadat we een bakkie slobber (en taart!) achter de kiezen hebben

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plof net achter de PC....

 

Heb vanmiddag de plantjes van appelvrouw én mijn ruilspul voor thea naar Margareth gebracht.....daarna weer terug thuis....de auto propvol geladen !!!....het gaat opschieten met rijden morgen, want het ging er allemaal in .....dus zónder aanhanger naar Zelhem........dat wordt scheeeeeeeeuuuuuren!!!.......de ruilplanten gaan er morgen ook nog bij vlak voordat ik vertrek....ik kan om 1 uur weg....is 2,5 uur rijden volgens tommie...

 

ben nu bekaf...ga lekker slaopuh!

 

Tot mörrege

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plof net achter de PC....

 

Heb vanmiddag de plantjes van appelvrouw én mijn ruilspul voor thea naar Margareth gebracht.....daarna weer terug thuis....de auto propvol geladen !!!....het gaat opschieten met rijden morgen, want het ging er allemaal in .....dus zónder aanhanger naar Zelhem........dat wordt scheeeeeeeeuuuuuren!!!.......de ruilplanten gaan er morgen ook nog bij vlak voordat ik vertrek....ik kan om 1 uur weg....is 2,5 uur rijden volgens tommie...

 

ben nu bekaf...ga lekker slaopuh!

 

Tot mörrege

Alvast bedankt voor de moeite en voor de plantenruil.groet,Thea

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...