Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal!

Sinds twee jaar heb ik weer een moestuin (gelukkig) en afgelopen winter heb ik een website gelanceerd http://www.goedboerenindestad.nl. Je vindt hier allerlei informatie en tips over hoe je groenten, fruit, kruiden en kippen kunt houden in de stad.

Ik ben er benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten,

Jeffrey

fanpage-goedboerenindestad13211336653636.jpg

Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Posted

@rantje: Badankt!

wat betreft de knoflook daar zijn inderdaad verschillende meningen/ideeën over. Zie bijvoorbeeld http://www.essene.com/Vegetarian/PlantSpacingsInASquareFootGarden.htm hier zeggen ze Garlic: 4/sqft (6") (according to several sqft readers. Some say 9/sqft (4")) .

Groeten,

Jeffrey

knoflook-teaser99321336663940.jpg

Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Posted

Hallo Jeffrey en welkom op dit forum. Je hebt zeker een mooie site!

Interessant over die Sussex kippen.

Good things come in small packages

Posted

welkom ! en ik ga zo ff kijken

edit: Nou dat is me een mooie site zeg !

Kwa opzet en kwa uiterlijk echt niets op aan te merken. Super. Ik ben jaloers ( ik zou ook zoiets wel willen )

Inhoudelijk zag ik een aantal missers, vooral aangaande je wellicht wat beperktere plantenkennis ? Maar de site is mooi en goed gebouwd. Echt goed.

respect

Posted

Welkom!

Wat een leuke website heb je!

Die chocoladetaart ga ik wel even maken...jummie

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Posted

Welkom

Even gekeken op je site: Getsiedekkie wat een mooie site zeg! Jaloers!

Ik heb al jaren een blog maar zou hem graag anders doen..bv zoals die van jou echt heel mooi.

Als ik mezelf nog eens in 4-ren kan delen dan gooi ik mijn oude blog eruit en begin opnieuw en dan zo mooi..maar nu moet ( en wil) ik eerst wieden, zaaien, knippen, vangen, oogsten, koken en al die andere leuke dingen...

Succes met je tuin.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Posted
afgelopen winter heb ik een website gelanceerd

Ik ben er benieuwd wat jullie ervan vinden.

De opzet is/lijkt prachtig, maar helaas is de uitwerking niet voor iedereen even prachtig en top. Op mijn macbook met firefox verschuiven de foto's en de tekst zo, dat ik naar mudpie zit te kijken terwijl er vloerbrood boven staat. En als ik verse barbecue worsten lees zie ik vlierbessenwijn. Enzovoorts. Datzelfde geldt trouwens ook voor de andere menu's. En als ik nog dieper in de site duikt dan gaat echt alles schuiven, je twitter en facebook logo's dwarrelen door de tekst. Sommige foto's staan tegen mijn schermrand aan. Affijn, nog even doortesten dus zodat ie er straks ook mooi uitziet op laptops, ipads, smartphones etc.

En persoonlijk vind ik (google)advertenties op een blog/site heel lelijk (en ook een beetje armoedig).

Grappig overigens dat een varkenspoot op chinese wijze onder het menu 'de beste recepten uit grootmoederstijd' valt. Mijn grootmoeder was niet zo kosmopolitisch, maar misschien de jouwe wel

En na dit alles gezegd hebbende (je vroeg er tenslotte zelf om) rest mij nog je een hartelijk welkom om dit forum te heten!

PS. Die oude foto's zijn wel helemaal te gek! Mooi!

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/