joke81 Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 tis wel geen groenteplant, maar een sanguisorba 'Joni', genoemd naar onze dochter (de oma heeft plantenkwekerij)
joke81 Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 3aardappelplanten waar ik geen plaats voor had, nu staan ze in grote potten, k weet het veel opbrengst ga ik er waarschijnlijk niet van hebben, maar twas experiment
Helly Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Die flesjes water, hoe werkt dat (ik zie er nog een slang aan hangen) en hoe vaak moet je die bijvullen? Lijkt me een handig idee. Good things come in small packages
joke81 Posted May 25, 2011 Author Posted May 25, 2011 nee die slang ligt erbijde bedoeling is dat je die flesjes vult, dat loopt via een druppelteller (die je kan instellen) rechtstreeks in de aardevoor mij is het zo handig omdat ik zelf overdag als de zon schijnt water kan geven, k moet dus nie wachten tot savonds. Omdat ik savonds werk, kon ik maar water geven na 21u, het werd dan rap te laatnu kan ik dus overdag die flesjes vullenwel duur, 3eur stuk, heb ze in de serre ook staan, maar dan met grote flessen eroper is hier ergens een topic ervan
joke81 Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 eerst kijken we ze bijna uit de grond, en dan zijn ze daar met 100 tegelijk, de sluimerwtjes, lekker!!!
joke81 Posted June 7, 2011 Author Posted June 7, 2011 eerste keer dat ik tuinbonen probeerdetis raar, eerst verdoren de bloemetjes, ik dacht al dat er iets mis wasdan komen daar de bonen, maar ze groeien van onder naar boven
Recommended Posts