Jump to content

Recommended Posts

Posted

ja, kvergeet iedere keer dat dit een nederlandse site is

hier niet zo ver van (wandelafstand) kan je je glas, papier, plastiek, metaal, tuinafval, pampers (ja hoor, wordt ook gerecycleerd)... brengen

normaalgezien mag er niets!! uitgehaald worden

maar ik vraag dan, mag ik eens kijken, altijd hele mooie grote plastieke potten (tis ongelofelijk hoeveel mensen wegsmijten) ook kijk ik altijd voor afsluitingsdraad (heb ik nodig om tomatenstruikjes te ondersteunen

ook doe ik ook gratis houtsnippers mee van daar

Posted

Zo daar in België kan je wel ineens veel wegbrengen. Hier in de gemeente wordt alleen t glas nog weggebracht. Verder wordt alles bij de straat opgehaald: metaal, plastic, papier, oude kleding, chemisch afval, GFT en uiteraard de restzooi.

Toch wel handig dan zo'n containerpark waar je lekker in kan lopen zoeken. Niet in de pampers dan

Good things come in small packages

Posted

neenee, normaalgezien mag er niets uit de containers gehaald worden! verboden!

dus ik heb gevraagd aan die man die verantwoordelijk is voor containerpark, dat ik kippendraad zocht, ik kom er zowieso verschillende keren per week

dus hij had een grote rol aan de kant laten leggen, tis tweehands maar tis toch mooi meegenomen

ik heb altijd veel snoeptomaatjes in struikjes, in grote potten op de terras

deze zomer ondervond ik dat ze soms van het gewicht omvallen, ik ga nu met die draad soort van tunneltjes maken in die potten

Posted

Wij hebben hier van die containers waar glas, plastic, karton enzo gestort kan worden.

Het is best vaak gebeurd dat ik er rijen plantenpotjes uit zag steken, vandaag ook weer. Hardstikke handig, want ik had gisteren bedacht dat ik bodemloze potjes kon gebruiken ter bescherming van jonge zaailingen. Evt. vitrage er overheen. Naast opengesneden plastic flessen, maar daar heb ik er minder van dan van die potjes.

Posted

Mooi stevig gaas kun je ook handig dingen in laten klimmen of als chrysantengaas gebruiken.

Players only love you when they're playing.

Posted

Hans, dat was ook Joke's bedoeling

Wat een mooie rol zeg! Ik dacht dat zal er wel niet uitzien of verroest zijn. Maar ziet er top uit!

Ik zie wel s van die kratten waar de potjes in staan, waar kan je die (gratis?) krijgen?

Good things come in small packages

Posted

stom heb nou nooit aan gedacht ik gebruik het veel horiontaal (chrysantegaas) wat je dan omhoog trekt met groei,

Maar ik vindt het een simpel praktisch idee Joke ! (even bedenken met welke groenteplant maar ga ik ook doen).

@edith mischien wel met latyrus en oostindische kers.

Players only love you when they're playing.

• Create New...