Jorieke123 Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 ik denk van die afval verzamel plekken. Met glasbakken, kartoncontainers, etc. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
joke81 Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 ja, kvergeet iedere keer dat dit een nederlandse site ishier niet zo ver van (wandelafstand) kan je je glas, papier, plastiek, metaal, tuinafval, pampers (ja hoor, wordt ook gerecycleerd)... brengennormaalgezien mag er niets!! uitgehaald wordenmaar ik vraag dan, mag ik eens kijken, altijd hele mooie grote plastieke potten (tis ongelofelijk hoeveel mensen wegsmijten) ook kijk ik altijd voor afsluitingsdraad (heb ik nodig om tomatenstruikjes te ondersteunenook doe ik ook gratis houtsnippers mee van daar
Helly Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Zo daar in België kan je wel ineens veel wegbrengen. Hier in de gemeente wordt alleen t glas nog weggebracht. Verder wordt alles bij de straat opgehaald: metaal, plastic, papier, oude kleding, chemisch afval, GFT en uiteraard de restzooi.Toch wel handig dan zo'n containerpark waar je lekker in kan lopen zoeken. Niet in de pampers dan Good things come in small packages
joke81 Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 soms kom ik met meer naar huis, dan dat ik vuil weggebracht heb!
Helly Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Of dat dan de bedoeling was? Good things come in small packages
joke81 Posted April 3, 2011 Author Posted April 3, 2011 joehoe, eerste aardbeibloempje gezien!! (in de serre)
joke81 Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 we hebben een grote inoxen kuip op de kop kunnen tikken voor waterplanten:
joke81 Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 joepie!! ik mag gratis een hele rol kippegaas gaan halen in t containerpark!!
Helly Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Zeker handig. Ik moet ervoor naar de Karwei Good things come in small packages
jasmin Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 joepie!! ik mag gratis een hele rol kippegaas gaan halen in t containerpark!! Bellen ze je of zo?? Ha, ha.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
joke81 Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 neenee, normaalgezien mag er niets uit de containers gehaald worden! verboden!dus ik heb gevraagd aan die man die verantwoordelijk is voor containerpark, dat ik kippendraad zocht, ik kom er zowieso verschillende keren per weekdus hij had een grote rol aan de kant laten leggen, tis tweehands maar tis toch mooi meegenomenik heb altijd veel snoeptomaatjes in struikjes, in grote potten op de terrasdeze zomer ondervond ik dat ze soms van het gewicht omvallen, ik ga nu met die draad soort van tunneltjes maken in die potten
Helly Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Goed bedacht Joke. Dan kan er niets meer omkukelen. Good things come in small packages
jasmin Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Wij hebben hier van die containers waar glas, plastic, karton enzo gestort kan worden. Het is best vaak gebeurd dat ik er rijen plantenpotjes uit zag steken, vandaag ook weer. Hardstikke handig, want ik had gisteren bedacht dat ik bodemloze potjes kon gebruiken ter bescherming van jonge zaailingen. Evt. vitrage er overheen. Naast opengesneden plastic flessen, maar daar heb ik er minder van dan van die potjes. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Frank Houweling Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Hier gooien we altijd 10-tallen potjes weg. Gemiddeld tuincentrum gooit er duizenden weg. Bij het tuincentrum waar ik eerst werkte gooide we zo'n container met potjes per 2 maanden weg. En er passen een hoop potjes in een container We moesten ook altijd alles stapelen zodat er meer in paste. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
dennislp Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Ik haal vaak bij het tuincentrum van die tray's waar altijd die potjes instaan. vooral die met kleine gaatjes, erg handig als zaai tray. nu een stuk of 8 met gaatjes van 5x5cm > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Mooi stevig gaas kun je ook handig dingen in laten klimmen of als chrysantengaas gebruiken. Players only love you when they're playing.
Helly Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Hans, dat was ook Joke's bedoeling Wat een mooie rol zeg! Ik dacht dat zal er wel niet uitzien of verroest zijn. Maar ziet er top uit!Ik zie wel s van die kratten waar de potjes in staan, waar kan je die (gratis?) krijgen? Good things come in small packages
Helly Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Ziet er goed uit Joke! Good things come in small packages
dennislp Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 Netjes! Zo maak ik ook vaak potjes waar klimplanten in gaan. > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Posted April 6, 2011 Posted April 6, 2011 stom heb nou nooit aan gedacht ik gebruik het veel horiontaal (chrysantegaas) wat je dan omhoog trekt met groei,Maar ik vindt het een simpel praktisch idee Joke ! (even bedenken met welke groenteplant maar ga ik ook doen). @edith mischien wel met latyrus en oostindische kers. Players only love you when they're playing.
Recommended Posts