Jump to content

Recommended Posts

Posted

hier de woensdag altijd markt, ik kon het weer niet laten, heb nog sluimererwten-zaad mee, 100gr (had gevraagd of ik niet de helft of een kwart kon kopen, maar t moest 100gr!)

Posted

Ik ken het ook als sluimererwten, heb ze vorige week voorgezaaid, beginnen nu langzaam al echte plantjes te worden.

Even a broken clock is right twice a day

Posted

Ziet er mooi uit.Ik hoop dat ze gaan wortelen die takken van de wigwam wordt het een mooie dichte wigwam.

Voorwat ga je dat gebruiken wat je gemaakt heb van die overschot?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Posted

ik moet nog die omheining afwerken, het vlechtwerk, heb nog wel wat takken nodig daarvoor, maar de tijd ontbrak, 15u45, school is uit, kindjes honger,...

Posted

Ik vind m ook cool. Zullen de kids heel blij mee zijn

Wat komt er binnen die afrastering van wilgentenen? Of is dat je moestuingedeelte?

Good things come in small packages

Posted

ja, dat is de moestuin, kweet het, tis niet zo groot, maar groot genoeg om voor mij alleen te onderhouden

kheb het liefst veel verschillende soorten, maar van elks maar enkele plantjes

heb ook nog het serretje en twee rekken (1voor kruiden, 1 voor aardbeien)

33msq6f.jpg

Posted

de zaadjes van capucijnererwten en tuinbonen zijn toegekomen, met dank aan koert

we gaan ze direct gaan zaaien si

khad graag soort van vogelverschrikker gemaakt, hier in de buurt veel bosduiven die wel een jong blaadje lusten

we gaan nog eens brainstormen...

Posted

Vogelverschrikker, ja die wil ik ook, ga ik dit jaar proberen te maken, ik dacht aan zo iets:vogelverschrikker.jpg

Even a broken clock is right twice a day

Posted

tomaten, meloen, savooikool, pompoenen gezaaid, (bijna allemaal vereisen ze 20°c, hoe doen jullie dat, de voormiddagen is er hier niemand thuis, de verwarming zetten we dan uit..., en snachts brandt de verwarming toch ook niet?

wilgetenen afsluiting afgemaakt

• Create New...