Jump to content

Recommended Posts

Posted

maart is bijna halfwege

en ter is al veel aant groeien, tomaatjes, allerlei soorten, erwten in potjes in de serre (die in volle grond zijn nog niet boven)

wortelen, wortelpeterselie, kleine uitjes, sluimerwtjes, tuinbonen en capucijnerwt gezaaid,

ajuin en knoflook gepoot

paprika en ananaskers gaat erg traag, komen nu stilletjesaan boven

aardbeiplantjes doen het erg goed

de lente mag van mij nu echt wel in gang schieten

Posted

woensdag, marktdag hier int dorp, heb niet kunnen weerstaan aan het kraam van de plantjes en boompjes, 2 fruitstruikjes mee naar huis:

- ribes uvacrispa geel

- aronia prunifolia viking

12eur voor de twee (ik hoop dat ik niet veel te veel betaald heb)

k denk dat ik ze in het stuk van de kippen ga zetten, (geen plaatsverlies en de kippen doen den opkuis), de kippen gaan me weer zien komen, ze hebben al framboosstruiken, braambesstruiken en kersenboompje op hun stuk

Posted

dank u mmmargot

alle tomatenplantjes komen mooi op, is wel een heel gesleur: bij gebrek aan mooie zonnige vensterbanken in huis, zet ik de tomatenplantjes in de serre overdag, daar is veel zon

maar iedere avond moet heel de zooi terug binnen bij de verwarming

is een heel werk, maar ze groeien goed

Posted

tis gebeurt, 1 bak is tijdens het terug naar binnenbrengen omgevallen,

slachtoffers: paprika en ananaskers...

Posted

Jammer Joke. Hebben ze veel te lijden gehad? Of kan je er nog iets van maken?

Good things come in small packages

Posted

wel nog zaad, maar is het niet veel te laat om nog met paprika te beginnen zaaien?

paprika is niet zo noodzakelijk, ik kon een plantje krijgen van iemand anders

maar die ananaskers is wel erg jammer, kiemt enorm traag

Posted

appelbes reddings actie zit er aan te denken ook maar aan de kipjes te gaan, al die kippenverhalen hier, veel te leuk

Posted

Specie emmer zal je bedoelen

Die tomaten zaailingen zien er goed uit! Ik krijg bij al die foto's van zaailingen t idee dat ik veel te weinig zaailingen heb. Moet me als beginner echt inhouden!

Good things come in small packages

Posted

hier ook erg klein serretje, denk max 8 tomatenplanten

(de rest deel ik uit)

maar een deel ervan, zijn kleine struiktomaatjes, gele en rode snoeptomaatjes, die zet ik altijd in grote potten op de terras

(ik koop nooit nieuwe potten, ik zoek altijd rond op containerparken)

• Create New...