joke81 Posted March 4, 2011 Author Posted March 4, 2011 hopelijk schrikt deze vogelverschrikker de vogels af!
Jorieke123 Posted March 5, 2011 Posted March 5, 2011 Hier gaat het verder over brave honden die het leuk vinden om mee te gaan naar de moestuin https://www.moestuinforum.nl/honden-in-de-moestuin-t867.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
joke81 Posted March 12, 2011 Author Posted March 12, 2011 maart is bijna halfwegeen ter is al veel aant groeien, tomaatjes, allerlei soorten, erwten in potjes in de serre (die in volle grond zijn nog niet boven) wortelen, wortelpeterselie, kleine uitjes, sluimerwtjes, tuinbonen en capucijnerwt gezaaid, ajuin en knoflook gepootpaprika en ananaskers gaat erg traag, komen nu stilletjesaan bovenaardbeiplantjes doen het erg goedde lente mag van mij nu echt wel in gang schieten
joke81 Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 woensdag, marktdag hier int dorp, heb niet kunnen weerstaan aan het kraam van de plantjes en boompjes, 2 fruitstruikjes mee naar huis:- ribes uvacrispa geel- aronia prunifolia viking12eur voor de twee (ik hoop dat ik niet veel te veel betaald heb) k denk dat ik ze in het stuk van de kippen ga zetten, (geen plaatsverlies en de kippen doen den opkuis), de kippen gaan me weer zien komen, ze hebben al framboosstruiken, braambesstruiken en kersenboompje op hun stuk
Helly Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Zo, die kippen van jou komen geen struikjes te kort Good things come in small packages
mmmargot Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Wow, die wigwam is mooi! Ook heel mooi die wilgentenen in je tuintje!
joke81 Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 dank u mmmargot alle tomatenplantjes komen mooi op, is wel een heel gesleur: bij gebrek aan mooie zonnige vensterbanken in huis, zet ik de tomatenplantjes in de serre overdag, daar is veel zonmaar iedere avond moet heel de zooi terug binnen bij de verwarmingis een heel werk, maar ze groeien goed
joke81 Posted March 24, 2011 Author Posted March 24, 2011 tis gebeurt, 1 bak is tijdens het terug naar binnenbrengen omgevallen, slachtoffers: paprika en ananaskers...
Helly Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Jammer Joke. Hebben ze veel te lijden gehad? Of kan je er nog iets van maken? Good things come in small packages
dennislp Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Jammer.. had ik laatst met 3 tomaten plantjes en met aardbei maar die hebben het overleefd nog zaadjes om opnieuw te zaaien? > Planten kopen? Doe het bewust!
joke81 Posted March 24, 2011 Author Posted March 24, 2011 wel nog zaad, maar is het niet veel te laat om nog met paprika te beginnen zaaien?paprika is niet zo noodzakelijk, ik kon een plantje krijgen van iemand andersmaar die ananaskers is wel erg jammer, kiemt enorm traag
joke81 Posted March 30, 2011 Author Posted March 30, 2011 lap, de kippen eten de blaadjes van die appelbes, ik ga de draad erond wat mogen vergroten
sonnee Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 appelbes reddings actie zit er aan te denken ook maar aan de kipjes te gaan, al die kippenverhalen hier, veel te leuk
joke81 Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 overschot framboosplantjes gekregenheb ze tegen de draad gezet
Helly Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Specie emmer zal je bedoelen Die tomaten zaailingen zien er goed uit! Ik krijg bij al die foto's van zaailingen t idee dat ik veel te weinig zaailingen heb. Moet me als beginner echt inhouden! Good things come in small packages
joke81 Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 hier ook erg klein serretje, denk max 8 tomatenplanten(de rest deel ik uit)maar een deel ervan, zijn kleine struiktomaatjes, gele en rode snoeptomaatjes, die zet ik altijd in grote potten op de terras (ik koop nooit nieuwe potten, ik zoek altijd rond op containerparken)
Helly Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Misschien een hele rare vraag, maar wat bedoel je met containerparken? Good things come in small packages
Recommended Posts