wouttie75 Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 Nu ben ik wel benieuwd waar HUDO voor staat, een ouderwetse luieremmer doet het ook prima hoor en Ik kan het prima ophouden en voor mannen is alles wat makkelijker natuurlijk, Misschien kom ik nog wel zo'n portapotti tegen op MP. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Jooze Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Wij hebben alleen in de zomer een toilet (zo'n dixi).Verder is er op maandag ochtend 10.00 het hele jaar koffie en in de zomer is het elke ochtend om 10.00 geloof. Met geluk een koekje. Dat is het moment dat alle gepensioneerden met elkaar afspreken. Mega gezellig (werk onregelmatig dus sluit gezellig aan haha). Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Koert Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Nu ben ik wel benieuwd waar HUDO voor staat, een ouderwetse luieremmer doet het ook prima hoor en Ik kan het prima ophouden en voor mannen is alles wat makkelijker natuurlijk, Misschien kom ik nog wel zo'n portapotti tegen op MP. Het is niet precies duidelijk waar het woord "Hudo" vandaan komt. Bij scouting wordt er over het algemeen verteld dat "H.u.d.o." een afkorting is van "Houdt uw darmen open". Sommige scouts gebruiken het woord "Hudo" ook wel als afkorting voor "HurkDoos" of "Hier Uw Dagelijkse Ontlasting". Even a broken clock is right twice a day
Eva Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 ik denk dat een luier emmer eerder een oplossing voor me is dan de hudo het is wel erg jamer dat we niets gezamelijks op de tuin hebben...dat lijkt we wel erg leuk als ik dat zo bij jullie allemaal lees.we kletsen wel veel hoor dit jaar willen we nog wel een bbq organiseren met een stel mensen waar ik vaak mee om ga. natuurlijk is er wel een ledenvergadering waar ik blijkbaar dit jaar beslist bij hoor te zijn...ik vrees dat ze me in het bestuur willen hebben...nou mooi niet! al heb ik dan misschien wel wat te zeggen heb over toletten oid...
wouttie75 Posted February 26, 2011 Author Posted February 26, 2011 Een update, het begint aardig vol te raken binnen, alle ramen op het zuiden zijn inmiddels bezet, vandaag al wat kruiden naar de tuin gebracht, wel wat vroeg maar met een melkpak of fles eroverheen moet het gaan, ik hoop dat het voorjaar komt en de winter voorbij is. de kamer van mijn zoon de piepers in de schuur de zaailingen in de schuur onder de TL lamp In eerste instantie turfpotjes.....inmiddels WCROLPOTJES People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Recommended Posts