ruben BARRIE Posted August 6, 2024 Share Posted August 6, 2024 Beste lezer, ik zit te twijfelen over dat ik een composthoop hou of dat ik toch ga voor de compostmachine...., puur vanwege het tijdverschil en stank van de hoop, een machine dat is binnen 6 - 10 uur klaar en filtert de stank van de compost weg, ook neemt dat niet zoveel ruimte in beslag, een dilemma tussen de oude en nieuwe tijd van het tuinieren..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woldistel Posted August 6, 2024 Share Posted August 6, 2024 Als de hoop stinkt, doe je iets niet goed. Compost stinkt niet. Of verkoop je compostmachines? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted August 6, 2024 Share Posted August 6, 2024 Je hebt ook compostvaten en -bakken, én je kunt er ook nog een zelf maken. Die nemen alle niet zoveel ruimte in beslag. En stinken niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted August 6, 2024 Share Posted August 6, 2024 Ik denk het eerste, de goede M/V verkoopt die machines Compost hopen stinken niet als ze goed zijn opgezet. Tussen de 6 en 10 uur klaar.... 😂 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted August 7, 2024 Share Posted August 7, 2024 20 uren geleden, HuubvG zei: Je hebt ook compostvaten en -bakken, én je kunt er ook nog een zelf maken. Die nemen alle niet zoveel ruimte in beslag. En stinken niet. En kosten heel wat minder. Zelfs die HOTBIN van mij is nog goedkoop vergeleken met een compostmachine. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 7, 2024 Share Posted August 7, 2024 Alle signalen van het eerste bericht wijzen op SPAM. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted August 8, 2024 Share Posted August 8, 2024 Ik stem voor composthoop 🤑 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted August 9, 2024 Share Posted August 9, 2024 Aangezien we van de composteermachineverkoper (scrabble!) niet veel weerwoord krijgen denk ik dat we aardig in de goede richting zitten. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts