Geplaatst: 3 december 201312 j Aalterse, u lijkt wel jaren jonger zonder dat bier Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 3 december 201312 j https://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/03099111386098766.jpg[/img 9 juni 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 december 201312 j @ stan, die foto met plastron, toen was het bier al in de man zulle en 't glas stond op de grond Maar mijn nichtje bediende daar, dus hoegenaamd geen dorst gehad Een pintje drinken en plezier hebben, wat wilt ge nog meer Ben al content dat ik met mijn 73 jaartjes nog een pintje kan drinken, santé zulle Ga der nog enen aftrekken se, op ulle gezondheid Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 3 december 201312 j in mijn tuintje dit voorjaar, in den helder People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Geplaatst: 3 december 201312 j en zonder hond op schoot.. ze ligt overigens niet aan de ketting, had haar riem om om te leren niet weg te lopen (kan je haar snel pakken) en die bierfles is ook van haar!
Geplaatst: 3 december 201312 j Dat ziet er uit als een lekker leventje! Ennuh... DAMNNNN, wat een gigantische hond! Is dat een komodor of hoe heten die rastadoggies nogmaar?
Geplaatst: 3 december 201312 j Ja ik HEB een lekker leventje! Inderdaad het is een komondor, dit is een wijfje, volgend jaar komt er een reu bij en die zijn nog een stuk groter. Ze zijn super lief, ook voor de kippen en katten, kuikens etc.. alles wat er maar binnen ons hek losloopt.
Geplaatst: 3 december 201312 j Tof beest! Hoe komt het dat zijn haar aan de bovenkant niet vervilt is?
Geplaatst: 3 december 201312 j nog jong, dat duurt enige jaren, nu is het bijna af (dit was vorige zomer)
Geplaatst: 3 januari 201412 j Was gisteren erg gezellig met de vrijwilligers. Als voorzitter moet je dan natuurlijk het goede voorbeeld geven en altijd serieus blijven. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Enkele jaren oudin the wild wild west! Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 14 januari 201412 j Ik zal ook maar eens een foto plaatsen in dit topic Voor mensen die me nog van mtfd kennen ja kheb nu lenzen Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 24 februari 201412 j Nou goed dan, toch maar eens even een fotootje. M'n haar begint al knap lang te worden Met ons kleine kattevriendje, die helaas diezelfde dag in de avond overleden is. FIP, een nare ziekte, was niks aan te doen, helaas Hij heeft iig een fijne dag met ons gehad, en is zelfs nog even op m'n arm mee de frisse lucht in geweest.
Geplaatst: 25 februari 201412 j Wat sneu FIP is inderdaad een rot ziekte. En dit ben ik: Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.
Geplaatst: 2 maart 201412 j Ook ik heb zon nodig om van mijn bleke kleur af te komen En wie aapt je dan weer na? Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.