Geplaatst: 5 juni 201411 j Door de lieve fotografen op de Elf Fantasy Fair afgelopen April kom ik om in de headshots |D Dus bij deze, ik als Doodkapje Normaal ben ik wel lief hoor
Geplaatst: 6 juni 201411 j In de meivakantie ingegraven tijdens het werk. Deze week loop ik Wandelvierdaagse met mijn nieuwe coupe. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 1 augustus 201411 j Je oma bij apotheek afzetten en wachten in auto tot ze terug komt... nooit leuk... Tenzij je auto functioneert als een tuinstoel. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 27 september 201411 j En daar zijn wij dan, beetje verwilderd op vakantie (strand van Callantsoog) “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 28 september 201411 j Je oma bij apotheek afzetten en wachten in auto tot ze terug komt... nooit leuk... Tenzij je auto functioneert als een tuinstoel. Tuinstoel en Carbrio .. "wachten in auto zegt ie dan blog/Beginnertje/
Geplaatst: 22 februari 201610 j Gisteren op Scoutingkamp was ik een piraat. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 9 juni 20169 j 1,2,3,4 hoedje van hoedje van. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 4 september 20169 j Weddenschappen zijn leuk... Tenzij je ze verliest en ruim 15 kinderen je een nieuw kapsel mogen geven... Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 16 september 20169 j Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 12 januari 20179 j oud draadje, oude kop, vreemd fototoestel (mobieltje met leuke foto-app) gr Adriaan ps van mijn dochters moest ik deze foto eigenlijk direct vernietigen moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.