Geplaatst: 5 september 201312 j Nou prachtig hoor, maar dan die van het plaatje vóór Bit! Haar man kijkt toch net even de andere kant op, dus...
Geplaatst: 5 september 201312 j Haha, gelukkig is dat niet mijn man. Deze meneer moest echt om de 5 trappen gaan zitten omdat hij anders niet tot boven geraakte .
Geplaatst: 5 september 201312 j Ik grap maar wat, waarschijnlijk maakt je echtgenoot de foto aan je glimlach te zien. Een hele klim zo te zien!
Geplaatst: 7 september 201312 j Oke hier dan maar een foto van mij met me kids.Dit is samen met me dochter. En deze met me zoontje. Groetjes jessica
Geplaatst: 7 september 201312 j Tijdens een van de laatste fotoshoots met mijn paard samen. Op de foto's rust copyright, auteursrechten en alle andere mogelijke rechten en mogen zonder toestemming van de fotograaf niet anders dan op dit forum in dit topic, in dit bericht worden gebruikt. Fotograaf: Henk Ernst Blok
Geplaatst: 7 september 201312 j wauw !! wat een prachtig Fjordenpaard heb je !!!! een lieverd zeker he ??
Geplaatst: 7 september 201312 j Dit is niet ons huis maar 1 van de huisjes van villa pardoes. waar we in 2012 zijn geweest. We kregen een week via de artsen en de instanties, Even alle zorgen vergeten en even genieten. Maar klopt de huisjes zijn daat tip top geregeld en supermooi ingericht. We zaten recht tegen over een speciale ingang van de efteling. We mochten er 7 dagen onbeperkt in. Groetjes jessica
Geplaatst: 8 september 201312 j Heee wat, die muur rechts verwart mij enorm! Met al die gekleurde vakken. Is het een vertekening van de camera of is de muur gewoon echt niet recht? Heh, ik snap er helemaal niks van!
Geplaatst: 9 september 201312 j Die muur is echt niet recht nee. Elk huisje is speciaal zo gemaakt is een keer wat anders, en het is super intresant voor de kinderen. Jammer genoeg mag je er in je leven maar 1 keer heen. Kwa hoe mooi het is. Want de bedoeling of het idee er achter is natuurlijk helemaal niet zo mooi. Groetjes jessica
Geplaatst: 11 september 201312 j Nou en hier ben ik dan....tadaaaa! De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 11 september 201312 j Ja joh....altijd blijven lachen...al is het soms moeilijk De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 21 november 201312 j 26 oktober was de 3e editie van OKids got talent, welke ik mocht presenteren en nadat de winnares bekend was, kwam deze foto eruit! Om mijn stem en bewegend beeld te zien, ga naar www.okidsgottalent.nl Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 21 november 201312 j Zal ik mij er ook maar bij zetten, heb geen recente foto, ben meestal die gene die een foto maak en deze is al zeker drie jaar oud samen met max mijn mechelse herder.... Sta waarschijnlijk wel weer op zijn kop whahaha.....
Geplaatst: 21 november 201312 j Go ben dit keer niet dronken geweest bij sta warempel goed...? Snap nu niets meer van.
Geplaatst: 22 november 201312 j Dit is een recente foto van mij. Op een piratenfeest. Ik ben dat vrouwtje Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Geplaatst: 3 december 201312 j Waarschijnlijk niet de meest charmante foto die ik heb.. maar toch..Dit was in Tunesie. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 3 december 201312 j Eeeh... Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 3 december 201312 j Je kameel heeft een haarnetje op! Maar leuke foto hoor, lijkt me erg tof zo'n vakantie!
Geplaatst: 3 december 201312 j Ja, een scheef gezakt haar netje.Dit was bij een meneer thuis, hij had kamelen voornamelijk voor de melk.Schijnt erg gezond te zijn.Ging er gemoedelijk aan toe, geen toeristische praktijken. ( wij zijn wel uber toerist zo op de foto trouwens )was er niet op uit om op dat dier te klimmen maar het gesprek (via tolk, mijn Frans is niet zo geweldig ) ging over paarden en van het een kwam het ander en voor ik het wist zat ik er bovenop.Is wel ff anders dan een paard hoor, breed vooral. en die telgang he? paarden lopen kruislings ( tenminste de meeste dan )..Heb een rondje gedaan en toen er snel weer af, was nog best hoog..Maar wel grappig om eens mee te maken.Ze heet Claudia trouwens.. de kameel..Ik zeg trouwens kameel..maar het is een dromedaris.. ach in Tunesie is alles een camel.. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 3 december 201312 j Iedereen kent ondertussen mijne smikkel wel denk ik.Maar geef me toch maar een kasteelbier in plaats van die Grimbergen hoor. Dit is het resultaat na enkele Kasteelkes Ben er altijd 'geiren bij' zoals ge kunt zien? (meestal toch) Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.