Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


doebadevos

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb niet echt een moestuin, maar wel een redelijke siertuin waartussen ik plekken overlaat om elk jaar tomaten, courgette, radijsjes, aardbeien, etc. te kweken. Na een beetje door dit forum gelopen te zijn heb ik eigenlijk wel zin om er nog meer tussen te zetten....... Of in potten.

En nu heb ik ook sjalotjes waar ik eigenlijk een vraag over heb, maar die zal ik in het daarvoor bestemde forum stellen.

Groetjes Anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom. Ja als je eenmaal de smaak te pakken hebt van groentes kweken is je bloementuin rap in een heuse moestuin omgetoverd.

 

maar met potten tussen de vaste sierplanten kom je voorlopig een heel eind.

Veel leesplezier hier. groetjes. Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anita...

 

deze bloem past vast wel in je siertuin! en als je een preiplant in bloei ziet........

honderd mini tulpjes...echt prachtig! dit is bieslook

prei is nog veel veel mooier

dsc01971formaat-wijzigen21361338226811.JPG

volgens mij gaan wij als nieuwelingen hier een mooie moes- -tuin- tijd beleven!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi anita...

 

deze bloem past vast wel in je siertuin! en als je een preiplant in bloei ziet........

honderd mini tulpjes...echt prachtig! dit is bieslook

prei is nog veel veel mooie

volgens mij gaan wij als nieuwelingen hier een mooie moes- -tuin- tijd beleven!

 

Haha, greetje, die heb ik ook al staan! Zeker erg mooi! Heb ook al munt, rosemarijn, maggie, rabarber en ook rode bessen, bramen en een gele framboos. Heerlijk om door de tuin te lopen en af en toe wat te kunnen plukken.

En ben vandaag al aan het pluksla zaaien geweest in een grote pot. Werkt zeker aanstekelijk als je hier op het forum rondneusd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...