Posted June 1, 201213 yr Hoi, Ik ben nieuw hier op de site, en zit vol vragen. Ik ben pas begonnen met mijn moestuintje, heb net snijbiet, andijvie, boontjes, snijsla, en worteltjesIn een kweekbak gepoot we zullen zien ben zo benieuwd.Heb geen groot stukje tuin omdat ik in de stad (groningen) woon ik denk zo 2 bij 1,5 meter net groot genoeg om het te leren.Heb er laatst al een topic opgezet over uitlopers van aardbeien deze heb ook net verpoot kwamen wortels aan.En dacht ga mij nu even voorstellen vandaar ven deze topicVeel plezier iedereen met het tuinieren Groetjes
June 2, 201213 yr io Wilma ut grûnUit groningen welkom tûnder Welkom tuinder heb o de sippels al bûten stanHeb je de uien al buiten staan Welkom Stadjer!Welkom stadsbewoner Moi GrunningenHallo Groningen De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
June 3, 201213 yr Welkom groenteboerin.Ook al is het kleinschalig, veel succes met de moestuin. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
June 5, 201213 yr Hallo en welkom op dit forum. We steken hier niet alleen wat Franse taal op, ook dialect. Good things come in small packages