Geplaatst: 7 juni7 Jun Het is dat ze naar buiten moeten dus dit miniplantje staat inmiddels in een grote pot buiten. Het ziet er niet uit zo'n klein plantje in een grote pot. Ik zie ook dat ik wat achterloop met de foto's, wel gemaakt maar blijkbaar niet gepost dus ik spam nog even April: kiempje plant 1 in vermiculiet: Mei: opkomst plant 2 in zaaigrond.
Geplaatst: 9 juni9 Jun Auteur Ik heb de lijst aangepast en zet nu alleen de foto's erbij waar ze buiten staan 😁
Geplaatst: 9 juni9 Jun De eerste bloem en er zijn meerdere in de maak. Alles aan deze plant is traag: 18 dagen geleden zag ik deze als bloemknop en nu is hij pas open. Maar goed, langzaam maar gestaag 😃.
Geplaatst: 9 juni9 Jun En ik loop weer achter je aan Dahli. De planten hebben onze vakantie overleefd ze hadden alleen een flink voetbad! 9 juni9 Jun aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni10 Jun Bloemen! Verder vind ik het rare, magere planten. Maar goed. Allebei een bloem.
Geplaatst: 10 juni10 Jun Met een kleine bewaker zie ik Frans 💂♀️ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni10 Jun Verpot 🤣 we gaan rustig door. Het leeft gelukkig nog You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 10 juni10 Jun Auteur 1 hour ago, Kruidenvrouwtje said: Het leeft gelukkig nog Staat deze buiten?
Geplaatst: 12 juni12 Jun De 2 grotere plantenEentje heeft een bloem en nog eentje in de maakEn de 2 nakomertjes, recent nog in een groter potje gezet
Geplaatst: 12 juni12 Jun Die laatste foto van @Frans deed me aan iets denken, maar ik wist niet juist. Nu weet ik weer wat 😁 "invasion of the body snatchers" een oude scifi film. 12 juni12 Jun aangepast door redzebra
Geplaatst: 13 juni13 Jun Nr. 1 is gisteren verpot. Van P11 naar bouwemmer.Nr. 2 (en Nr. 4) staat nog heel even als reserve. Ik ga maar met één plant door.(Bouwemmer is bruto 12 L. Zoals gevuld: 10,6 L.) Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 15 juni15 Jun De eerste bloemen laten zich zien.De plant doet het goed, groeit mooi stevig.
Geplaatst: 15 juni15 Jun Mijn bloemen, aan elk van de twee planten eentje, zijn inmiddels mooi paars.
Geplaatst: 16 juni16 Jun Nou, die van mij boert alleen maar achteruit. Bladeren worden geel en vallen er af, ik hou weinig plant meer over 😬 Weten jullie wat dat is? Kou? Ik zie er verder geen beestjes op.
Geplaatst: 16 juni16 Jun De grond lijkt op de foto nogal droog, maar ik kan het niet heel goed zien.En heb je al eens voeding gegeven?.
Geplaatst: 16 juni16 Jun 9 minuten geleden, Fombel zei:Bladeren worden geel en vallen er af,Ik heb precies hetzelfde. Grond niet te droog en ze krijgen voeding. Geen idee waar het door komt.
Geplaatst: 16 juni16 Jun Spint wellicht? Kijk eens goed aan de onderkant van de bladeren. gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 17 juni17 Jun Op 25-5-2025 om 15:52, Petrasmoestuin zei:buiten gaan spelen.@Lia56 Ik sta nog niet op de lijst. Vanaf 25 mei staat mijn Aubergine buiten.
Geplaatst: 17 juni17 Jun 3 uren geleden, MROE zei:Kwamen uit de kas met spint dacht ik.Ik heb gecontroleerd op spint n.a.v. het bericht van @Mai Pensato maar dat is het niet. Allebei mijn planten staan wel 9 uur in de volle zon, misschien is dat een beetje teveel. Ik ga er eentje op een plek zetten met max 6 uur zon. Kijken of dat wat uitmaakt. Wat wel opvalt is dat ook al ontstaat er aan de onderkant steeds geel blad, de plant aan de bovenkant steeds voller wordt. Hij groeit dus wel goed.
Geplaatst: 17 juni17 Jun MROE wel geel blad, maar wat een bloemen erin! Veel hoor. A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 18 juni18 Jun Auteur Ik heb de bijgewerkte lijst geplaatst, kan het helaas niet als "lijst" doen, het gaat automatisch als jpg?Wellicht @rorror weet wat er mis is?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.