Geplaatst: 8 september8 Sep Hm het kan dus echt? Ik heb vanmiddag nog een liedje voor gezongen, want ze blijven allemaal wit. Spierwit. Rare jongens, die eieren.
Geplaatst: 8 september8 Sep Zie het van de positieve kant @Arja . Zolang ze wit zijn kunnen ze nog steeds groeien en in gewicht toenemen -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 12 september12 Sep Dat is wel echt een joekel zeg! A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 12 september12 Sep Dat is een hele mooie en nog niet je grootste @appelvrouw het was dus toch niet de manier van fotograferen maar werkelijk zo 😀. 12 september12 Sep aangepast door redzebra
Geplaatst: 12 september12 Sep Ja @redzebra dat kan ik niet ontkennen😉 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 september15 Sep Het begint er op te lijken. Eerdaags de eerste gele oogsten. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 15 september15 Sep Het lijkt erop dat er heel misschien iets een heel klein beetje geel wordt.
Geplaatst: 16 september16 Sep Knak. Weer een illusie armer 😔.Zojuist mijn wedstrijd-ei geoogst en gewogen. Ik blijf steken op 49 gram. Dit was mijn grootste ei.Nou ja, wel enorm veel plezier gehad aan het maanden ‘groter kijken’ van planten en vruchten! Ik ben benieuwd waar straks de grootste op uit komt.
Geplaatst: 16 september16 Sep Ik denk niet dat wij de 62 gaan halen. Maar je weet nooit. Nog even geduld. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 september17 Sep Even gluren hoe het hier gaat met de paaseieren 🤣Helaas waren de mijne geslakt You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 17 september17 Sep Op 8-9-2025 om 20:37, Arja zei:Ik heb vanmiddag nog een liedje voor gezongen, want ze blijven allemaal wit.Op 15-9-2025 om 23:27, Arja zei:Het lijkt erop dat er heel misschien iets een heel klein beetje geel wordt. Zingen, Arja, zingen! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 september17 Sep Hier worden alleen de kleine eieren geel. De grotere blijven wit. De kleinere maar weghalen denk ik. Wie weet helpt het.
Geplaatst: 17 september17 Sep 3 uren geleden, Gitta zei:De grotere blijven wit.Geduld…. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 september17 Sep Ik heb de plant vandaag weggehaald. Geen vruchten eraan, dus dan komt er niets meer.
Geplaatst: 19 september19 Sep Voorlopig grootste 62,53 gr een andere die er nog aan hangt is ongeveer gelijk. De rijpe vruchten van de eerste plant blijven rond de 50gr hangen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.