Posted June 4, 201213 yr Mijn naam is Jaap en ben al heel wat jaren aan het tuinieren, we hebben een volkstuin van ong. 600 m2 in eigendom en iets meer dan 1/3 is siertuin en de rest moestuin/fruitboom, in het siertuingedeelte staan o.a. winterharde palmbomen, verder is de tuin erg groen en zie je er veel vogels zoals uilen.Op dit forum hoop ik nuttige info te vinden over groenten en fruit want na jaren tuinieren gaat er toch nog vaak wat mis Jaap
June 4, 201213 yr Welkom Jaap. Dat klinkt inderdaad goed die uilen.Wij hebben alleen een uilenkast .Veel plezier hier! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
June 4, 201213 yr Hallo Jaap de tuinliefhebber De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
June 4, 201213 yr welkom welkom ! lekker aan de maat zeg : 600 meter. En daar kwamen de foto's natuurlijk ? Ben benieuwd. Leuk
June 4, 201213 yr Author abrikozen, kalebassen en vruchten van de wilde citrus (poncirus trofoliata) om even snel wat te laten zien
June 5, 201213 yr 600m2 dan maakt het niet uit dat er wat af en toe mis gaat toch welkom en ik denk dat we ook van jou kunnen leren
June 5, 201213 yr Welkom! Lekker veel ruimte en veel fruit, ik ben jaloers http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl