Geplaatst: 9 augustus 201411 j Onverwachts ff naar terschelling (mijn ouders zijn daar op vakantie en hebben een bed over, daar zeg ik geen nee tegen)Stevig windje maar verder heerlijk weer. Uitzicht, met wolkjes
Geplaatst: 18 november 201411 j Foto's genomen vanaf de trekker, op weg naar huis facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 april 201510 j Auteur Mis mn wolkenuitzichten vanaf mn moestuin ook enorm natuurlijk. Gelukkig werd ik afgelopen zondag even uitgelaten.Dit is waar Meerstad had moeten verrijzen...
Geplaatst: 12 april 201510 j Ik doe even mee Hier zijn er 2 van halfweg mei 2014 En hier van de supercel in juni 2014Heel moeilijk om foto's te nemen, stond ingesteld op nacht. Met het blote oog was niets te zien maar door de lens was het spectaculair. Helaas wat wazig.
Geplaatst: 20 april 201510 j niet heel veel wolken, maar wel een supermooie lucht. happy met de extra grote dakramen op zolder
Geplaatst: 8 mei 201510 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 september 201510 j Op de avond voordat we dat rare onweer kregen hier: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 oktober 201510 j Auteur Vorige week... Alle buien gingen aan mij voorbij gelukkig... M'n moeders uitzicht:
Geplaatst: 8 april 20169 j Auteur Gisteren was weer zo'n afwisselend dagje met voorbij razende wolkenpartijen. Kleine impressie.
Geplaatst: 18 april 20169 j Auteur Mooi die zonsondergang deze tijd van het jaar, zolang er nog geen bladeren aan de bomen zitten is het goed te zien. Afgelopen Donderdag kwam er een onweersbuitje voorbij... ja gelukkig voorbij... die ging lekker rechts bij ons langs, wel over stad Groningen heen... Rommeldebommel en wat bliksem.Wij kregen nog een wat spetters uit een niet bestaande bui... er was toen geen wolkje boven ons te zien... Vooraanzicht: Rechterzijkant: Bui hangt boven de stad: Achter ons... En alles weer voorbij:
Geplaatst: 23 april 20169 j Auteur Die vliegende objecten laten in ieder geval geen sporen na in de lucht... Wat bij ons overvliegt duidelijk wel... was het spitsuur op Schiphol?
Geplaatst: 24 april 20169 j Links van mij blauwe lucht, rechts donkere buien met strepen van neerslag. Een minuut later moest ik rennen om te schuilen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 april 20169 j Vanavond vette hagelbui vanaf de Haringvlietbrug richting Moerdijk. 'k Was net een fractie te laat voor een indrukwekkende regenboog
Geplaatst: 3 juli 20169 j Auteur Gisteren vanaf mn huisje door het natuurgebied de Onlanden gefietst naar vriend die daar woont...Hing een bui in de weg... zou ik droog overkomen?Ik kan het bosje waar ik heen moet in de verte zien liggen... precies onder het donkerste gedeelte van de bui.... het natuurgebied ligt ertussen en het stikt daar van de vogels en er lopen ook veel fazanten. Ojee... bijna onder de bui... als ik nou niet steeds zou stoppen voor het maken van foto's zou ik zeker droog overkomen... dat is nu niet zeker... In het midden het bosje waar ik heen ga. En toch droog overgekomen. Hier sta ik onder de twee hoge bomen van het bosje.Hopende dat het weer een mooie zonsondergang gaat worden... Tijd om met de RoBoCam te spelen... Mooie zonsondergang weer, maar niet zo extreem mooi als de vorige keer... die houden jullie nog tegoed.
Geplaatst: 22 november 20169 j Knallende kleuren vanavond. Met eucalyptus op de voorgrond: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 november 20169 j Mooie zonsondergangen! Ik zag ook zo wat voorbij komen op het journaal..hier helaas toch nog wat regen morgen, na 50 liter de afgelopen 5 dagen ben ik het wel zat We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 november 20169 j Ja dat was mooi Jorieke! Heb er gisteren ook naar staan kijken, maar er staan hier teveel huizen voor een mooie foto
Geplaatst: 23 november 20169 j Hier ook veel huizen, toch op de stoel staand geprobeerd een foto te maken!
Geplaatst: 25 november 20169 j Auteur Ook die dinsdag diezelfde zonsondergang vanuit het keukenraam van mn ouders in Leek.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.