Geplaatst: 22 april 20214 j Zomaar een donderdagmorgen boven mijn tuintje. Volgens mij is de halve wereld in lockdown en gingen we met zijn allen sowieso veel minder vliegen. Wie vliegt daar dan toch? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 april 20214 j Overal gekke vliegtuigstrepen van 'dronken piloten' in de lucht - NH Nieuws De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 22 april 20214 j Ik zag vandaag ook al meer (rechte) lijnen in de lucht dan, nouja, in de afgelopen twaalf maanden.
Geplaatst: 3 september 20214 j Nog een foto van een juni avond, wanneer ik van de moestuin kwam. Aan de overkant van de Woldweg in de Kropswolderbuitenpolder lopen Schotse Hooglanders mooi op een rij dezelfde kant op. Op de tweede foto zijn ze beter te zien, maar omdat het hier om wolkenpracht gaat, komt de eerste foto met wat meer lucht er ook bij.
Geplaatst: 15 januari 20224 j Wel al van een paar dagen terug, maar niet minder mooi. Dol op ochtenden waar de hemel in brand staat [emoji3059]
Geplaatst: 19 januari 20224 j Was gisteren "aan de wandel" in Duitsland bij de Wittsee (bij Venlo). Schitterend zonnig/windstil weer dus shots van spiegelende bomen en wolken kunnen maken. Bij de laatste foto kwam als bonus een gedeelte van de KLM-vloot langsvliegen.
Geplaatst: 6 oktober 20223 j Gisteren kwam er ineens een massief wolkendek vanuit het westen opzetten. Dit was de laatste zonnestraal. Grappig, ik zie nu dat het lijkt alsof het de zee is, waar de zon in zakt. Kromme zee 😆 6 oktober 20223 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 7 oktober 20223 j Deze regenboog was vorige week te zien vanuit het P-hofje achter mijn huis. Geheel links bij het compostvat is mijn woning. Het linker uiteinde van de boog kwam uit op mijn dak, dus ik ben naar zolder gesneld om een pot goud te pakken. Maar eerst nog even snel 180° gedraaid en een plaatje gemaakt van de andere kant. Waardoor ik te laat op zolder kwam en die pot met goud misliep. Volgende keer beter hoop ik.
Geplaatst: 7 oktober 20223 j Wat zijn dat gave foto's! Jammer @HuubvG dat je de pot mis gelopen hebt. Wellicht kun je met die foto nog een prijs winnen.
Geplaatst: 27 oktober 20223 j Het was zo’n waanzinnig mooie ochtend. Ik verwacht er morgen weer iets moois van. [emoji897]
Geplaatst: 30 oktober 20223 j Ik liep gisteren door Deventer. Leuke markt met allerlei ambachtelijk gemaakte producten naast de Lebuijnuskerk. Ik keek ook even omhoog, eigenlijk vanwege de kerktoren. Maar de lucht was ook mooi. Met een zware, volle rugzak weer naar huis. Cider, kaas, koek, brood, atjar, mosterd, bier, meel, enz.
Geplaatst: 26 augustus 20232 j Windows 12 logo groots aangekondigd. 26 augustus 20232 j aangepast door HuubvG
Geplaatst: 26 augustus 20232 j 2 uren geleden, HuubvG zei: Windows 12 logo groots aangekondigd. Leuke contrails! Zie je niet zo vaak als een bijna perfecte X. Ik zie geen Windows aankondiging, maar naamswijziging twitter naar X. Vroeger vloog het twitter vogeltje op die plek. Moet toch een placeholder hebben om aan te geven waar deze zich bevond. Dit is mijn berekening voor mijn conclusie 🙃 X = 10 10 ≠ 12 ! Twitter = X Windows = + X ≠ + ! Ontopic, Donkere buitjes deze dagen.
Geplaatst: 26 augustus 20232 j Jij je zin @rorror, met een paar vogeltjes erbij. Het panel kiest voor keuze X > Ꭓ Die luchten op jouw foto had ik hier vandaag ook.
Geplaatst: 31 augustus 20232 j Leuk topic, met mooie foto's. Hier eindelijk regen op komst dus lekkere donkere lucht.
Geplaatst: 8 april 20241 j Geen filter en toch knalt het van je scherm. Zo genoten gisteren avond. Het zijn toch vaak die kleine dingen die je immens blij maken.
Geplaatst: 17 september 20241 j Gisterenmiddag. Ik heb gisteren en eergisteren zo belachelijk veel regenbogen gezien, niet normaal meer’
Geplaatst: 17 september 20241 j Hier in het bos weinig uitzicht maar af en toe kan je wel zien wat voor weer het wordt.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.