Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Eelzuhtjuh stelt zich voor


eelzuhtjuh

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Ilse, 29 jaar oud.

Sinds 25 mei ben ik de trotse eigenaar van een moestuin. Na een aantal jaar mijn balkon stamp en stamp vol gekweekt te hebben vond ik het toch wel tijd worden voor wat meer ruimte en zodoende heb ik me dan ingeschreven op de plaatselijke volkstuinvereniging.

 

20120525211552.jpg

De tuin van voor naar achter. Aan de voorzijde 2 platte bakken daarachter wat fruitbomen.

 

20120525211528.jpg

Een 2 tal pruimen bomen en 4 aalbessenstruiken. Ik vind persoonlijk 1 pruimenboom wel genoeg en aalbessen brrrrrr niet aan mij besteedt. Die gaan dus weg in het najaar.

 

20120525211516.jpg

Een stuk of 4 buitendruiven en een klein kasje met nog eens 4 druiven. Deze zullen na dit seizoen gaan vertrekken of in elk geval een deel want ik lust ze niet. Het kasje blijft vanzelfsprekend wel en zal een tomatenkasje worden

 

20120525211501.jpg

Een betere foto van het kasje. Op de grond heb ik eens gek gedaan en wat basilicum en citroengras gezaaid.

 

20120525211448.jpg

Dan staat er nog een huisje op wat wel een likkie verf kan gebruiken en achter het huisje staat nog een kuisverrotte schuur.

 

Zoals jullie zien was er bij aanvang heel wat werk aan de winkel.

Ik ben ondertussen al 2 weken druk in de weer geweest en het begint ergens op te lijken.

Zo heb ik een gedeelte kruidentuin gemaakt en al behoorlijk wat geplant en gezaaid. De eerste zaailingen stonden al met hun kopjes boven de grond afgelopen vrijdag. Reuze leuk allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! succes met je tuin maar wel zonde hoor dat je al dat fruit niet lust

Ja mijn buik verdraagt t meeste fruit niet zo goed dus op een gegeven moment stop je dan maar met het eten ervan en als je ziet hoeveel pruimen er aan die 2 bomen komen... ik weet nu al niet waar ik ermee naartoe moet hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Erg fraaie tuin. Jammer van het fruit wat weggaat, maar ik zou dat ook doen als ik het niet kon/wilde eten. Je moet een tuin zoveel mogelijk naar je eigen zin en behoeftes maken. Mooie platte bakken, huisje nog een fris kleurtje geven en je hebt een geweldige tuin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...