Geplaatst: 12 juni 201213 j Hééééééél erg bedankt iedereen, super leuk al die felicitaties Voel me niet echt beter maar ben ook niet heel ziek dus het viel mee en heb echt iets heel gaafs gehad, een nieuwe telefoon Na twee sms was ik wel al bijna door de 5 euro beltegoed heen, dus er is iets niet goed ingesteld maar hij is echt gaaf, kan foto's en filmpjes maken en kan via Wifi op het internet, al lukt dat dus niet helemaal.Maar we komen er vast wel uit hoe hij werkt. Ik ben helemaal Happy. Verder nog wel leuke dingetjes gehad alleen niet mijn mega lijst van Lisa Hihi maar ook wat geld gehad dus ik kan lekker zelf nog neuzen. En Jorieke, onwijs bedankt voor de 'thee' en de plantjes, heel erg lief en precies op de goede dag aangekomen Ik ga even lezen wat ik gemist heb vandaag en denk vroeg naar bed, ben moeeeee en zit vol van de taart Maar jullie allemaal heel erg bedankt, echt heel leuk
Geplaatst: 12 juni 201213 j Ook vanaf deze kant van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren er bij in goede gezondheid.
Geplaatst: 13 juni 201213 j hoi Miranda, 1 dag te laat maar desalniettemin alsnog van harte gefeliciteerd!hopelijk goed geslapen en voel je je snel weer beter.
Geplaatst: 13 juni 201213 j Ik niet! Weet je wel hoeveel leden er zijn? Daar ga ik gewoon niet aan beginnen. Mag ik wel een agenda erbij kopen. Bij deze gefeliciteerd voor iedereen die dit jaar jarig is!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Auteur Hoi Jootje, het is ook vrijblijvend hoor. En ja heel heel veel leden, maar heb je ook weleens gekeken naar de leden die actief zijn op dit forum? Dan blijven er niet veel over hoor. Het zijn meestal toch dezelfde mensen. Maar je ziet dan toch het vanzelf verschijnen als er iemand jarig is, ik ga het dan in ieder geval wel bij houden. Maar nogmaals het hoeft niet. Je moet eens kijken bij leden hoeveel mensen nog nooit een bericht hebben geplaatst. Of die naar 2 of 3 berichten afhaken, ik heb me er wel in verdiept voor ik deze topic plaatste. Maar persoonlijk denk ik,dat vele [hoop ik] het wel leuk zullen vinden. Maar bedankt voor je bijdrage.
Geplaatst: 13 juni 201213 j op zich een leuk topic, maar jeanne..tip van mijzet nooit zo je adres open op internet!je verjaardag geen punt, maar vermeld nooit je adres Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 13 juni 201213 j kan er niet een topic zo gemaakt worden dat er geen "niet-leden" mee kunnen kijken???(Luc, Jorieke???) Ik ben 6 april jarig en van '86 zoals te zien, dus word dan 27 alweer..., adres geen probleem, maar idd, niet als iedereen mee kijkt! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Een topic kan je idd afschermen voor gasten, wat me voor dit topic heel verstandig lijkt. Jeanne, ik zou je adres (tijdelijk) even weghalen...je weet nooit welke gekken er meelezen.
Geplaatst: 13 juni 201213 j kan er niet een topic zo gemaakt worden dat er geen "niet-leden" mee kunnen kijken???In de babbeltuin rubriek kan je niet meelezen als je niet ingelogd bent.
Geplaatst: 13 juni 201213 j Wel een leuk idee, ik vond mijn verjaarstopic erg leuk Kleine moeite en een leuk gebaar toch?
Geplaatst: 13 juni 201213 j Ik denk dat het over en weer gaan feliciteren geen zinnige aanvulling is voor een forum dat over moestuinieren gaat. Het is de laatste tijd toch al een stuk lastiger om echt nuttige informatie te onderscheiden van minder nuttige. Dit is uiteraard mijn persoonlijke mening, misschien moest ik maar eens de babbeltuin proberen uit te sluiten van mijn "ongelezen berichten" overzicht. Slechts een paar verjaardagen zijn enorm belangrijk voor dit forum: die van de IJsheiligen. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 13 juni 201213 j ja rantje dat was wel leuk! verjaarsitem idd leuk maar zonder adresvermelding vind ikgezien het verleden met niet al te leuke pb's moet je niet je open adres vermelden, want ik zou nu jeanne zo een boze brief kunnen sturen, toch?en daar zitten we niet op te wachten toch?@henkg...je hebt helemaal gelijk,maar dan ook de datum van johannes i.v.m. de johanneskeverdaarbij is de babbeltuin toch open voor geen moestuinonderwerpen????????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 13 juni 201213 j Ach dan doen we er een digitaal bloempje bij Dan is het weer helemaal relevant aan tuinieren toch? Voetbalbloemen, verjaarsbloemen, examenbloemen kunnen we ook nog doen Eh geboorte bloemen, trouwbloem... Sorry ik ben een beetje melig
Geplaatst: 13 juni 201213 j Ik ben het wel met henk eens maar zolang het alleen in dit centrale topic en deze rubriek gebeurt heb ik er niks op tegen, chatten in andere topics buiten de babbeltuin wel, dat hoort niet Maar in deze rubriek, prima. Maar ik lees het forum denk ik anders dan jou henk, bijv niet via 'toon ongelezen berichten" of de rood gemaakte berichten (die negeer ik) maar kijk gewoon in de rubriek die ik wil lezen, en sla de babbeltuin bijv over tot eens in de zoveel dagen
Geplaatst: 13 juni 201213 j met jorg eens.....lees wat je leuk vind qua onderwerp en markeer de rest als gelezen.......@ rantjegeef jij even een lijstje door wat geboortebloemen zijn? jij wil toch verloskundige worden........... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 14 juni 201213 j Ook ik was enkele dagen afwezig, maar nu toch ook eerst even ..... Rantje een mega dikke pakkert meid en nog vele jaren gewenst,Van harte gefeliciteerd @Nique De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 14 juni 201213 j Rantje gefeliciteerd en vele gezonde jaren.Deze heb ik voor je gemaakt. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 juni 201213 j Ja.Leuk he eend en varken.Heel toepasselijk hier op het forum. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 14 juni 201213 j Ik vind het knap dat je dat kan, hij is echt heel mooi Wat voor soort gebruik je?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.